Beste sportvrienden,
Ik heb gisteren het parcours te Bambrugge grotendeels uitgespannen en linten in de bomen gehangen langs waar men zal rijden. Ook zijn er op sommige plaatsen oranje pijlen gespoten, maar ik vrees dat deze gaan weggeregend worden.
Ter hoogte van de vijver wachten we nog af welke afdaling we gaan nemen.
De aankomst is ter hoogte van de helling tussen de parking van de sporthal en het voetbalveld, boven de aankomst naar links over het voetbalveld, over de Finse Piste naar het diepste punt van het grasplein, ginder links de bos in, vandaar zijn er linten gespannen.
Vrijdag wordt het grasplein uitgespannen en het resterende van het parcoursen de nadars geplaatst.
Tot dan,
Dirk Coolens
29/03/2009 Flanders Cup #1 Bambrugge
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
Dirk Coolens
- Mountainbiker
- Gismo
- Mountainbiker
JL157 wrote:verdoeme kheb vorig weekend ferm zitten zweten om mijn setje xcr dry tubeless te maken en kga ze dr nog mogen af gooien![]()
zou ik echte modderbanden monteren of eerder iets tussenin zoals de xcr all mountain..
geef deze sukkelaar eens raad!
zou je droge banden maar thuislaten doe ik ook