Begijnhof of Begijnhofplein zou de gps normaal moeten vinden.kris voc den bienager wrote:welke straat is de inschrijving{gps}
hoeveel waren er vorig jaar {vroeg of laat vertrek} :
29/03/2009 Overijse
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Plattemband
- Mountainbiker
- cateye
- Mountainbiker
Hallolaagvlieger wrote:Hopelijk blijft het droog idd, @lucky iron dat stukske naast de autosnelweg best vermijden zekers of zit het erin dacht da het daar serieus vettig ligt steeds.
Even eens verder gekeken op jullie site en nu heb ik een gezicht van u![]()
Ja jullie hebben al mooie marathons gereden in het buitenland en den Ivan ook amaai.Dit even onn topic toch willen meedelen![]()
Normaal gezien tot zondag,Hopend op droog weer
Dat vettig stukske naast de autosnelweg is er eruit, ik kan jullie nog een
vettiger stuk aanbieden maar dat zal ik jullie besparen !
Groeten
Ivan
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
@Ivan Hoe vettiger hoe prettiger hé
Heb juist gans mijnen boel veranderd en dus de modder mag nu wat weg blijven.(met gans de boel bedoel ik alles wat met schakelen te maken heeft)
Is het net zoals andere jaren direct omhoog het kasseiwegje op
Heb juist gans mijnen boel veranderd en dus de modder mag nu wat weg blijven.(met gans de boel bedoel ik alles wat met schakelen te maken heeft)
Is het net zoals andere jaren direct omhoog het kasseiwegje op
- Blondie
- Mountainbiker
Dit doen we puur om meer vrouwen aan te sporen om aan MTB te doen.koppigaard wrote:Dames rijden gratis. Wat is me dat nu voor iets. Pure discriminatie. Wekelijks word ik in de vernieling gereden door vertegenwoordigers van het zwakke geslacht. Nu moet ik er blijkbaar nog voor betalen ook! A bridge to far!
Re: Meerijden?
He ja, de trein is een optie, maar ik zit er dan een uur op; totale heen- en terugrit zou me 3u30 kosten. Dat is me wat teveelLuckyIron wrote:Of met de treinlaagvlieger wrote:Met de mtb naar Overijse hé en terug +daar toertochtje is goede training denk ikKoeneman wrote:Hej,
is er iemand die vanuit de omgeving van Gooik richting Overijse trekt voor de tt zondag? Ik zoek vervoer, aangezien ik zelf geen auto heb.
Koen![]()
Trein stopt in Groenendaal, amper 7km van Overijse.