22/03/09 Lennik

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
MX jorgy
Mountainbiker

Post by MX jorgy »

Gisteren ook voor de 1e maal lennik gereden. Als westvlaming ken ik de streek nog uit een vorig motorcross verleden,dus ik wist dat het op en af was.
Ma twas toch een serieus pittig tochtje als de conditie nog ni goed is :oops:
Ik heb dan ook maar wijselijk besloten om de 41km te rijden.
Bevoorrading net ok,parcours top en het weer ook top.
Voor herhaling vatbaar.
MC Staf
Mountainbiker

Post by MC Staf »

Kvont wel fijn in lennik zu :-D . De sfeer onderling was ook goe, da komt waarschijnlijk doort zonneken. Om in te pikken op vorige reacties, ik vind het wel fijn als iemand zegt 'merci' of als ik denk in de weg gereden te hebben ik sorry zeg en die persoon dan ook vriendelijk 'Tis niks jong' zegt. Wel was ik ook eventjes teleurgesteld in de collegialiteit. Ik stond namelijk te wachten op mijn maat, eventjes na een bocht na een afdaling toen er plots iemand was die zijn bocht te breed nam. Ik stond aan de kant van ne gracht, dus bibi bekan de gracht in. Toen ik viel kreeg ik dus een kramp, maarja mijne maat heeft me dan rechtgeholpen. Nuja, het ergste vond ik dat dien anderen gewoon door is gereden en 't enige wa em zij was "ow shit', omdattem zelf bekan in de beek lag.
Nuja khoop dat je er iets van verstaat :-?

Greetz
duc'y
Mountainbiker

Post by duc'y »

pvandebe wrote:
Kevin_V wrote:
pertotal wrote:als ge dan toch zo ne laag vlieger zijt moet ge maar marathons gaan rijden hé,het zijn nog altijd toertochten en geen toerkoersen :wink:
Een beetje hoffelijkheid kan inderdaad geen kwaad. Of komt het op die paar minuten dat je trager bent aan misschien? Ik stoor me er niet aan om even achter een trager persoon te rijden. Het is tenslotte voor iedereen zondag en als iedereen veilig en op zijn tempo kan rijden ben ik al tevreden.:) Als ik soms zie hoe sommige laagvliegers mensen voorbij rijden die door hun afsnijden of gestomp anderen in de kant dwingen dan vraag ik me af waar we deze tijden mee bezig zijn. Beetje respect voor anderen aub!
Ik denk dat pertotal bedoelt dat sommige mensen, die de klim niet opraken, gewoon van hunne bike stappen en doorstappen, zonder er rekening mee te houden dat er wèl zijn die die klim al fietsend opkunnen.

Respect komt van twee kanten.
idd dat wil ik dus bedoelen... ne mens wordt nogal rap bestempeld als laagvlieger #-o

ge moet iedereen de kans geven om een steile beklimming op te gaan zonder andere te hinderen, ik heb da ook moeten leren en as ik er nie op geraak maak ik wel eerst plaats voor andere die er misschien wel in slagen :wink:

wat me het meeste irriteerd zijn die per twee rijden, die blokkeren elke keer de weg, als ik met vrienden rij, rijden we steeds na elkaar en slaan wel een babbeltje op de bevoorradingspost :lol:
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

ik heb onderweg ook wat foto'sgenomen en hier zijn ze

http://picasaweb.google.com/mountainbik ... htTeLennik#

MaC'red 8)
s-biker gert
Mountainbiker
Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT

Post by s-biker gert »

MaC'Red wrote:ik heb onderweg ook wat foto'sgenomen en hier zijn ze

MaC'red 8)
=D> =D> =D> Knap werk David, 't is daarom da ge vur niet mocht rijen :lol:
El Baelos
Mountainbiker

Post by El Baelos »

Precies nog een leuk tochtje gemist de zondag.
Was ook van plan om hier te komen rijden, maar de 110km in Gavere en Oudenaarde de vorige dag hing nog te veel in de benen zondag.
Volgend jaar zal ik hier ook proberen van de partij te zijn.
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

s-biker gert wrote:
MaC'Red wrote:ik heb onderweg ook wat foto'sgenomen en hier zijn ze

MaC'red 8)
=D> =D> =D> Knap werk David, 't is daarom da ge vur niet mocht rijen :lol:
nee zenne want da was zelfs nie afgesproken voor die foto's te pakken.

MaC'Red 8)
crasher boas
Mountainbiker

Post by crasher boas »

knappe foto's vooral die van onze club we staan er bijna allemaal op
MTB Crashbikers Londerzeel
crasher boas
Mountainbiker

Post by crasher boas »

wij zijn vlak voor ons vertrek met onze club gefotografeerd door een fotograaf van Het Laatste Nieuws blijkbaar. (er stonden 3 personen van de organisatie bij denk ik).
Aangezien wij het streeknieuws van Lennik waarschijnlijk hier niet te zien krijgen zouden wij toch graag het artikel of een foto hiervan in het bezit krijgen.
Heeft er iemand het artikel of de foto's, kan iemand ons dit dan bezorgen?

alvast bedankt voor de moeite

mvg
Gé claxon
Mountainbiker

Post by Gé claxon »

Het was zoals de vorige Prinskes tochten dik in orde =D> , + dat het weer deze keer reuze was =D> , het blijft een prachtige streek om te biken en de parcourbouwer(s) heeft flink zijn best gedaan om ons niet te vervelen , =D> =D> en ik was content me het gangske aan Prinske , als kritiek zou ik toch nog willen meegeven dat we weinig zijn met het pechnummer op het inschrijvingsbriefje , :roll: voor de rest zeker tot volgend jaar . :bounce: :bounce: :bounce:
Post Reply