28/03/09 Assbroek-Brugge

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Ik ben aan het overwegen om deze nog een kans te geven na de minder editie van vorig jaar.
Iedereen moet leren en verdient een 2de kans.
Als het niet met bakken giet (zoals nu :evil: ) ben ik er zaterdag terug bij.
Tango
Mountainbiker

Post by Tango »

Herder Steven wrote:Welke ondergrond kunnen we daar verwachten en welk effect heeft regen erop? Ze geven komende week nogal wat nattigheid op... :(
Ik denk dat we de staat van de ondergrond best afwachten en nog geen voorspellingen doen. Aangezien het af en toe een ferme vlaag gedaan heeft, doet en zal doen (met daartussen opklaringen) weet ik nog niet hoe vlot het water de bodem zal intrekken.

Vanaf woensdag wordt normaal gezien gepijld en brengen we wel verslag uit van de staat van het parcours.

Goed ?
leopard
Mountainbiker

Post by leopard »

Hallo beste bikers

Is er iemand die weet hoe je als eerste de forum begint van een bepaalde rit waarvoor dank
Aragorn
Mountainbiker

Post by Aragorn »

:off:
leopard wrote:Hallo beste bikers

Is er iemand die weet hoe je als eerste de forum begint van een bepaalde rit waarvoor dank
Inloggen, nieuw onderwerp kiezen, datum en plaats van desbetreffende rit en dan kan je alle info geven die je wil.... (toch altijd es checken of er nog geen topic geopend is over eenzelfde rit en/of onderwerp).

Grtz Aragorn
pierlo
Mountainbiker

Post by pierlo »

Alhoewel het zeer dichtbij is, heb ik vorig jaar niet deelgenomen. Dit jaar zal ik waarschijnlijk wel deelnemen. Tenzij de regen met bakken uit de lucht komt vallen...
Wacky Racer Bontempi
Mountainbiker

Post by Wacky Racer Bontempi »

Zaterdag zakken de Wacky Racers af naar Assebroek
wesley snipes
Mountainbiker

Post by wesley snipes »

de sliekzwiens van terrest gaan ook van de partij zijn.
ons clubke begint te groeien. =D>

hoe vettig zal het liggen met die maartse buien ???
cube:fan
Mountainbiker

Post by cube:fan »

alé de cube fan/beem gasten zullen er ook zijn op die rit,maar als het nog regent zal fan er niet bij zijn, maar den dezen die loei hard gaat zal er zeker zijn want gelijk welk type weertje, hij gaat er door met z,n race cube,den beem da we zeggen. alé tot dan.
rendier
Mountainbiker

Post by rendier »

ik zou graag de staat van het parcoer weten tegen vrijdag avond asl da kan mannen van de organisatie :P want met de regen da ze nog verspellen :evil: en hoeveel bevooradingen zijn er op de grote afstand. en hoeveel procent op de weg de lange afstand ongeveer :P hopelijk niet te veel
berendrieske
Mountainbiker

Post by berendrieske »

rendier wrote:ik zou graag de staat van het parcoer weten tegen vrijdag avond asl da kan mannen van de organisatie :P want met de regen da ze nog verspellen :evil: en hoeveel bevooradingen zijn er op de grote afstand. en hoeveel procent op de weg de lange afstand ongeveer :P hopelijk niet te veel
30% weg, staat van het parcours is steeds bereidbaar gezien de zanderige bodem.

Red bull babes onderweg? en jeneverbar aan de aankomst
mjammie :drunk:
Post Reply