Iedereen moet leren en verdient een 2de kans.
Als het niet met bakken giet (zoals nu
Ik denk dat we de staat van de ondergrond best afwachten en nog geen voorspellingen doen. Aangezien het af en toe een ferme vlaag gedaan heeft, doet en zal doen (met daartussen opklaringen) weet ik nog niet hoe vlot het water de bodem zal intrekken.Herder Steven wrote:Welke ondergrond kunnen we daar verwachten en welk effect heeft regen erop? Ze geven komende week nogal wat nattigheid op...
Inloggen, nieuw onderwerp kiezen, datum en plaats van desbetreffende rit en dan kan je alle info geven die je wil.... (toch altijd es checken of er nog geen topic geopend is over eenzelfde rit en/of onderwerp).leopard wrote:Hallo beste bikers
Is er iemand die weet hoe je als eerste de forum begint van een bepaalde rit waarvoor dank
Post by wesley snipes »
Post by berendrieske »
30% weg, staat van het parcours is steeds bereidbaar gezien de zanderige bodem.rendier wrote:ik zou graag de staat van het parcoer weten tegen vrijdag avond asl da kan mannen van de organisatiewant met de regen da ze nog verspellen
en hoeveel bevooradingen zijn er op de grote afstand. en hoeveel procent op de weg de lange afstand ongeveer
hopelijk niet te veel