Dilsen-Stokkem
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
-
farmer/cowboy
- Mountainbiker
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
Het is wel geen GEWELDIGE maar een laaaaaaaange en Saaaaaaaai helling (en dan in de mulle zand)....onderschat het niet.BASSMAN wrote:Hahaha,zal wel een geweldige helling zijn geweestSpookvanhetbos wrote:En daar mag den Airbus A-380 landen, maar een fiets !!!! Ik snap het niet meer....is de plakaat met verboden voor fietsen daar, want vorige week donderdag ben ik de helling op gereden en niks gezien
Het was eens een paardenweg (nu zullen de ruiters de rest mogen gebruiken en wij in hun sporen rijden (volg de stront dus
-
M@nuel
- Mountainbiker
... zei ik toch !M@nuel wrote:Zekers.. bij de parkeerplaats waar dat grote houten huisje staat.
Die steile heuvel die men opkijkt, daar staat een bordje.
En als men de parkeerplaats afloopt, links over het fietspad (tegen verkeer in), kan men links het bos in bij de slagboom. Daar staat ook een bordje.
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Waar mogen we nog fietsen dan ???
Op de baan, met de wielertoeriesten zeker !!!!!
Op de baan, met de wielertoeriesten zeker !!!!!
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Aan de Salamander inderdaad zijn er nu duidelijke borden aangebracht, dwz dat op de Heide zelfs niet meer gefietst mag worden (vandaag ben ik langs de trap richting bos in gereden, langs de draad en zo de "plateau" op)...daar zijn er (nog) geen borden aangebracht...richting DH school ook niet. Je kunt in principe dezelfde wegen volgen waar paarden in mogen en vandaar uit de single tracks zoeken. In het bos tussen de Weg naar As en Boslaan: geen borden.