ruw geschat zal dat ongeveer 16 kilometer zijn.it's me ! wrote:Hoe lang lopen de 2 afstanden samen Lucky iron ?
29/03/2009 Overijse
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
BelAir_500
- Mountainbiker
Post by BelAir_500 »
ik gaa de grote lus rijden..maar moest alles goed gaan mag ik de kleine lus erbij doen ? of extra betalen
?
- Vintage Biker
- Mountainbiker
Post by Vintage Biker »
Het Antwerp ATB Team gaat hier zijn eerste hoogtemeters van het seizoen doen.
Ik hoop dat het niet te nat zal liggen
Ik hoop dat het niet te nat zal liggen
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
Dames rijden gratis. Wat is me dat nu voor iets. Pure discriminatie. Wekelijks word ik in de vernieling gereden door vertegenwoordigers van het zwakke geslacht. Nu moet ik er blijkbaar nog voor betalen ook! A bridge to far!
- laagvlieger
- Mountainbiker
Re: Meerijden?
Post by laagvlieger »
Met de mtb naar Overijse hé en terug +daar toertochtje is goede training denk ikKoeneman wrote:Hej,
is er iemand die vanuit de omgeving van Gooik richting Overijse trekt voor de tt zondag? Ik zoek vervoer, aangezien ik zelf geen auto heb.
Koen
- LuckyIron
- Mountainbiker
Re: Meerijden?
Of met de treinlaagvlieger wrote:Met de mtb naar Overijse hé en terug +daar toertochtje is goede training denk ikKoeneman wrote:Hej,
is er iemand die vanuit de omgeving van Gooik richting Overijse trekt voor de tt zondag? Ik zoek vervoer, aangezien ik zelf geen auto heb.
Koen
Trein stopt in Groenendaal, amper 7km van Overijse.
- Tabula Rasa
- Mountainbiker