Als ze juste de eerlijke bikers meetellen ne
24/03/08 Zillebeke
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Ik heb me gebaseerd op de info die ik van het Lingier-Versluys team heb ontvangen....
Ondertussen ook reactie ontvangen van de organisatie
Ondertussen ook reactie ontvangen van de organisatie
Door verdwenen bepijling heeft een deel van de klassementsrijders (Senioren) een kleiner parcours (44 km) afgelegd in plaats van andere de volledige afstand (50 km).
De organisatie treft hier zeker geen schuld. Door de eerlijkheid van die klassementsrijders werd samen met hen het klassement aangepast en de overwinnaar werd uiteindelijk Bart Pattyn (Zillebekenaar - kende parcours 'met ogen dicht' - en heeft de volle afstand 50 km afgelegd, stond in het klassement eerst op de 6de plaats).
Daarom heeft het enige tijd geduurd om het klassement manueel aan te passen.
- sintesibrother
- Mountainbiker
Post by sintesibrother »
En ik Pieter acke en mathias haezebrouck die ook de volledige 50 km gereden hebben werden de dag zelf als 3de (ik) en 2de (mathias) afgeroepen. En nu staan we maar als 6de (mathias) en 8ste (ikzelf) in het klassement. Kreeg van de organisatie te horen dat het klassement ging zijn zoals we op het podium stonden maar het is dus niet zoka.dee wrote:Door verdwenen bepijling heeft een deel van de klassementsrijders (Senioren) een kleiner parcours (44 km) afgelegd in plaats van andere de volledige afstand (50 km).
De organisatie treft hier zeker geen schuld. Door de eerlijkheid van die klassementsrijders werd samen met hen het klassement aangepast en de overwinnaar werd uiteindelijk Bart Pattyn (Zillebekenaar - kende parcours 'met ogen dicht' - en heeft de volle afstand 50 km afgelegd, stond in het klassement eerst op de 6de plaats).
Daarom heeft het enige tijd geduurd om het klassement manueel aan te passen.
zouden ze ni beter stoppen met die chrono volgend jaar?als ze wedstrijd willen doen kunnen ze toch op gesloten parkoer doen?chrono rijden en moeten opletten om de weg over te steken dan kan je toch ni voluit gaan?er zitten toch bestuursleden in de sintpietervrienden die de capaciteiten hebben om een totaal andere rit te organiseren dan die chrono!
Yeps Flupken , was't nie nog iets van de zaterdagavond die zeer deed :FLUPKEN wrote: Die vlaag met sneeuw en hagel vond ik nog ergst vanal, amai dat doe zeer in je wezen.![]()
![]()
Mooie moddertocht , met heen en terug vanuit Langemark 80 km op de teller, 'k Was blij dak thuis was met na de rit nog 14 km met wind op kop naar huis. Tot een volgende Zillebeke
Kan dit inderdaad beamen, 'k was zo'n 100m gelost, dan de linkerkant (goede weg) genomen, en het heeft ettelijke km's geduurd vooralleer ik terug werd ingehaald. En ik was niet alleen die deze weg nam.mijn broer die gelost was had ook die weg genomen en ik heb hem maar ettelijke km later terug tegen gekomen!!!!
Dus die chrono, we kunnen er maar best vraagtekens bij zetten of anders moet er aan ieder twijfelpunt maar een afgevaardigde geplaast worden.