Post je (sportieve) prestaties van de dag
Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
-
fieldmarshall
- Mountainbiker
Post by fieldmarshall »
De route van Meise gereden: 47km (beetje omgereden) @ 22. Het lag er droog (snel) bij, maar ook wel veel wind...
- Sgt.Stedenko
- Mountainbiker
Post by Sgt.Stedenko »
Waren daar getuigen bij?element wrote:Gisteren een toer met een maat gedaan van ongeveer 45 km meeste baan en wat off-road.Gisteren voor de eerste keer gevallen zonder erg maar was wel even schrikkenVoorwiel vast in de modder en over het stuur.
hehe, ja ben vandaag ook een klein toertje gaan doen en de wind was echt hard en ik had geluk dat ik juist voor de regen terug binnen was. De wind mee was iets plezanter. Ben nu een weekje bezig en heb vandaag men max snelheid verbroken. ben op men zadel blijven zitten en heb 40 km/h gehaald. Dus als ik rechtop zou gaan staan zou ik nog wel iets harder kunnen. Af en toe test ik het gewoon eens op het einde van een rit om en op die manier maak ik er voor men eigen een uitdaging aan om elke keer net iets rapper te gaan.
greetz
greetz
- Sgt.Stedenko
- Mountainbiker