22/03/09 Lennik

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

remmo wrote:vandaag ook gereden welliswaar maar 25 km aangezien ik wat last had van mijn knie en die niet echt mee wou...

verder ook ben ik nog mijn gsm onderweg verloren( wrs aan die klim bc)

dus als iemand hem gezien heeft? is een grijs met blauwe nokia
je kan me contacteren op 03/313.62.53
dat zou dan aan de Saffelberg ( helling 19 ) of de Tuitenberg 2 ( helling 14 ) moeten zijn, dit zijn de enigste 2 met BC op de 25 km.
mss es een berichtje sturen naar Jorbin

MaC'red 8)
remco1985
Mountainbiker

Post by remco1985 »

MaC'Red wrote:
remmo wrote:vandaag ook gereden welliswaar maar 25 km aangezien ik wat last had van mijn knie en die niet echt mee wou...

verder ook ben ik nog mijn gsm onderweg verloren( wrs aan die klim bc)

dus als iemand hem gezien heeft? is een grijs met blauwe nokia
je kan me contacteren op 03/313.62.53
dat zou dan aan de Saffelberg ( helling 19 ) of de Tuitenberg 2 ( helling 14 ) moeten zijn, dit zijn de enigste 2 met BC op de 25 km.
mss es een berichtje sturen naar Jorbin

MaC'red 8)
zal ik eens doen se!

thanks!
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

heeft er iemand nog zo'n kaartje gekregen van de fotograaf onderweg ?? ik dacht er pas aan toen mijn shirt al in de wasmachine stak.

MaC'red 8)
peddlepower
Mountainbiker

Post by peddlepower »

Mooie afwisselende tocht met uitstekende bepijling. Heb me goed geamuseerd, enkel dat stuk met prikkeldraad kort aan beide kanten is me op flink wat schrammen komen te staan.
mrdoorman
Mountainbiker

Post by mrdoorman »

MaC'Red wrote:heeft er iemand nog zo'n kaartje gekregen van de fotograaf onderweg ?? ik dacht er pas aan toen mijn shirt al in de wasmachine stak.

MaC'red 8)
http://www.bestphoto4you.com
ge moet wel een nummer intijpen dat op uw kaartje stond
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

mrdoorman wrote:
MaC'Red wrote:heeft er iemand nog zo'n kaartje gekregen van de fotograaf onderweg ?? ik dacht er pas aan toen mijn shirt al in de wasmachine stak.

MaC'red 8)
http://www.bestphoto4you.com
ge moet wel een nummer intijpen dat op uw kaartje stond
merde alors, diene nummer heb ik nimmer wegens vest in de wasmachien

MaC
Tabula Rasa
Mountainbiker

Post by Tabula Rasa »

we zijn vandaag later gearriveerd dan gewoonlijk ... één van de bikevrienden had z'n wekker gemist. het was een povere zondag qua tt's, en omdat ik naar de Ardennen verlang, zat ik niet te springen om desondanks 'slechts' naar Lennik te gaan. heb uiteindelijk de 50 gedaan, wat best leuk was. de hellingkes waren kort maar af en toe best pittig.
met de eerste lentezon heb ik het mij al bij al niet beklaagd en was ik prettig verrast. volgende week: Andenne. mocht Patrick dit lezen, misschien kunnen we daar weer sparren en tempo rijden.
duc'y
Mountainbiker

Post by duc'y »

ik heb de 41km gedaan omdat ik de late shift op moest en nogal aan de late kant was .

ik heb gene fotograaf gezien, waar stond die? :oops:

wat bepeiling betreft de aanduiding van de helling met moeilijkheidsgraad van ik wel goe,ge wist waaraan je moest verwachten,alleen spijtig van de sommige opstroppingen,in plaats van dat 'ze' opzij gaan voor die die toch willen passeren,nee blijven ze den boel ophouden... moar jah da edde op elke TT :-?

de laatste 10km heb ik echt mijn tempo kunnen rijden,ervoor af en toe op een wei moeten gaan om groepjes voorbij te kunnen gaan op de 'singletracks'
Lucky22
Mountainbiker
Location: veel te goed voor mijn benen (cannondale, gary fisher, Sandman)

Post by Lucky22 »

MaC'Red wrote:vandaag ook de 52 km gereden met bikemat Koen en alle hellingen zeer goed verteerd, enkele ervan op de kleinste wegens voorgangers en andere dan weer niet.
Het parcours met de 20 hellingen vond ik zeer goed, mede dat het nu droog tot stoffig lag met momenten, de bevoorrading had drank genoeg maar aan eten wat moeten inboeten.
Teveel zwartrijders weer ?? niet op de grote opkomtst gerekend ??.
Mijne zondag is weeral goed en we kunnen weeral uitkijken naar een andere TT zijnde Overijse volgende week.
Ik heb 696 hm's opgemeten op deze afstand, iemand een GPS file van de grootste afstand in zijn bezit dat deze wil delen ?? ik heb de TCX converter al op de pc staan.

MaC'Red
Wij hebben vandaag de 41 km (kwam uiteindelijk op 43 km uit) gereden vanwege veel te laat vertrokken (rond 10u30). Heb deze op gps staan moest je geïnteresseerd zijn (PB dan maar je privé mail om de file naartoe te sturen). By the way : waar is je rode Cube reaction want als ik me niet vergis stond je aan de afspuitstand met een oudere cube comp of ltb :wink:
pertotal
Mountainbiker

Post by pertotal »

[quote="duc'y"]ik heb de 41km gedaan omdat ik de late shift op moest en nogal aan de late kant was .

ik heb gene fotograaf gezien, waar stond die? :oops:

wat bepeiling betreft de aanduiding van de helling met moeilijkheidsgraad van ik wel goe,ge wist waaraan je moest verwachten,alleen spijtig van de sommige opstroppingen,in plaats van dat 'ze' opzij gaan voor die die toch willen passeren,nee blijven ze den boel ophouden... moar jah da edde op elke TT :-?

de laatste 10km heb ik echt mijn tempo kunnen rijden,ervoor af en toe op een wei moeten gaan om groepjes voorbij te kunnen gaan op de 'singletracks'[/quote]als ge dan toch zo ne laag vlieger zijt moet ge maar marathons gaan rijden hé,het zijn nog altijd toertochten en geen toerkoersen :wink:
Post Reply