MaC'Red wrote:ik heb een mailke gehad van LADA ( Lennik anti doping agentschap ) dat ze na de tt gaan plas controles uitvoeren dus wee uw gebeente want ge kunt 1 maand uit koers gezet wordens-biker gert wrote:Ik ga voor 4 keerJORBIN wrote: wie hier niet een 5-tal keer op zijn 'kleine platteau' moet schakelen, die heet ofwel VDB of zit serieus aan de pillen!
Graag tot zondag!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MaC'red
22/03/09 Lennik
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- s-biker gert
- Mountainbiker
- Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT
Re: 22/03/2009 Lennik
Post by s-biker gert »
- s-biker gert
- Mountainbiker
- Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT
Post by s-biker gert »
Voila zie just uit mijn baddeke gekropen en het heeft deugd gedaan.
Deze morgen om 7u op mijnen bike richting Lennik om daar samen met DERAILLEURKE den groten toer af te haspelen, enorm genoten van de rit, om 11u binnengebold en dan terug huiswaarts om iets voor de noen de vélo weer aan den haak te hangen.
Toch just geen 100 km (95,6) en een 1054 HM aan 20,54 avg
Bedankt aan die mannen met hunne specialized's en scott's om van voor Gaasbeek in ulle wiel mogen te hangen
Dikke
voor de organisatie voor het prachtig parcour, goede bepeiling en ravito, niks op aan te merken
@ Jorbin: toch geen enkele keer op 't klein blad naar boven gereden maar dat was mede door het ideaal liggend parcour en mijn koppigheid
en de goei pillekes 
Deze morgen om 7u op mijnen bike richting Lennik om daar samen met DERAILLEURKE den groten toer af te haspelen, enorm genoten van de rit, om 11u binnengebold en dan terug huiswaarts om iets voor de noen de vélo weer aan den haak te hangen.
Toch just geen 100 km (95,6) en een 1054 HM aan 20,54 avg
Bedankt aan die mannen met hunne specialized's en scott's om van voor Gaasbeek in ulle wiel mogen te hangen
Dikke
@ Jorbin: toch geen enkele keer op 't klein blad naar boven gereden maar dat was mede door het ideaal liggend parcour en mijn koppigheid
Last edited by s-biker gert on Sun 22 Mar 2009 21:58, edited 1 time in total.
- Mr. Stitchen
- Mountainbiker
Post by Mr. Stitchen »
Het was genieten vandaag met een grote G! Het is duidelijk dat de mannen daar in Lennik weten waarmee ze bezig zijn. De 51km waren er 51 om duimen en vingers van af te likken.
De bepijling was bijzonder goed (ik weet niet of Per total wel degelijk in Lennik geweest is, want alles was super afgepijld).
Het was een zeer gezellige sfeer, met een lekker weertje. Kortom, het ideale recept voor een enorm geslaagde TT!

De bepijling was bijzonder goed (ik weet niet of Per total wel degelijk in Lennik geweest is, want alles was super afgepijld).
Het was een zeer gezellige sfeer, met een lekker weertje. Kortom, het ideale recept voor een enorm geslaagde TT!
- contrejour
- Mountainbiker
Post by contrejour »
heb de 41km gereden. zeer mooi parcours, voor het eerst in pajottenland gefietst,zeker niet de laatste keer.
Ben wel op 4km van het einde 2x plat gereden op 300m tijd.javascript:emoticon('
')
Jammer maar helaas.
Ik vond het een vlekkeloze organisatie.javascript:emoticon('=D%3E')
Ben wel op 4km van het einde 2x plat gereden op 300m tijd.javascript:emoticon('
Jammer maar helaas.
Ik vond het een vlekkeloze organisatie.javascript:emoticon('=D%3E')
-
roelg
- Mountainbiker
[quote="pertotal"]ik vond het parcour heel goed de bevoorrading was maar pauverkes en [b]de bepijling krijgt een onvoldoende van mij[/b],ik heb wel nog nooit meegemaakt dat ik zoveel bikers voorbij gegaan zijn met lekke banden
[/quote]
komaan, de uitpijling was gewoon perfect. Verder een mooi parcours, dus je hoort mij zeker niet klagen.
komaan, de uitpijling was gewoon perfect. Verder een mooi parcours, dus je hoort mij zeker niet klagen.
- MaC'Red
- Mountainbiker
vandaag ook de 52 km gereden met bikemat Koen en alle hellingen zeer goed verteerd, enkele ervan op de kleinste wegens voorgangers en andere dan weer niet.
Het parcours met de 20 hellingen vond ik zeer goed, mede dat het nu droog tot stoffig lag met momenten, de bevoorrading had drank genoeg maar aan eten wat moeten inboeten.
Teveel zwartrijders weer ?? niet op de grote opkomtst gerekend ??.
Mijne zondag is weeral goed en we kunnen weeral uitkijken naar een andere TT zijnde Overijse volgende week.
Ik heb 696 hm's opgemeten op deze afstand, iemand een GPS file van de grootste afstand in zijn bezit dat deze wil delen ?? ik heb de TCX converter al op de pc staan.
MaC'Red
Het parcours met de 20 hellingen vond ik zeer goed, mede dat het nu droog tot stoffig lag met momenten, de bevoorrading had drank genoeg maar aan eten wat moeten inboeten.
Teveel zwartrijders weer ?? niet op de grote opkomtst gerekend ??.
Mijne zondag is weeral goed en we kunnen weeral uitkijken naar een andere TT zijnde Overijse volgende week.
Ik heb 696 hm's opgemeten op deze afstand, iemand een GPS file van de grootste afstand in zijn bezit dat deze wil delen ?? ik heb de TCX converter al op de pc staan.
MaC'Red