22/03/09 Izegem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- grote plateau
- Kerstman
Post by grote plateau »
Na Gids vorige week,deze week weer eentje om met de velo "deure en were" te rijden.
'K zal er tegen ten 8ten zijn.
@ cowboy:ook met 't veloke???
@Vtttje:een beetje karakter tonen en op de passerende wagon springen??
'K zal er tegen ten 8ten zijn.
@ cowboy:ook met 't veloke???
@Vtttje:een beetje karakter tonen en op de passerende wagon springen??
- cowboy peter
- Mountainbiker
- grote plateau
- Kerstman
Post by grote plateau »
eerder 7.40u,;tot morgen.cowboy peter wrote:oké, ik spring bij als je passeert, rond 7u30-7u40?
- tloperke
- Mountainbiker
- Location: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)
Ik ben even voorbij Turkijen gereden vandaag en ik denk dat Johny het nieuwe stukje voor elkaar gekregen heeft.
Deel twee vandaag uitgepijld en opnieuw geen modder gezien. Op weg naar huis een collega uitpijler gezien (route 44 km) en hij heeft wel enkele (korte) stroken modder ontmoet. Maar de zon zit er nog altijd op, dus het kan enkel maar beteren !
Deel twee vandaag uitgepijld en opnieuw geen modder gezien. Op weg naar huis een collega uitpijler gezien (route 44 km) en hij heeft wel enkele (korte) stroken modder ontmoet. Maar de zon zit er nog altijd op, dus het kan enkel maar beteren !
- KUBA
- Mountainbiker
- Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL
Vallingske al veel beter
voor mijn afweersysteem , alhoewel ge meestal maar voelt dat er nog iets in de kleren hangt op t'moment dat de wijzerkes in het rood moeten maar nie willen
laat ons hopen.
Tot nu toe weet ik eigenlijk nog niet wat te mogen verwachten van deze rit
, er liggen alvast in een straal van 20Km serieus wat ontgonnen brugflanken en andere speelstroken al dan niet met technische stukjes in verwerkt
Laat ons hopen dat deze ten volle benut worden de 64Km is alvast lang genoeg om ze allen mee te pikken
Indien niet zal der hier ene
op zijne velo zitten 
Tot nu toe weet ik eigenlijk nog niet wat te mogen verwachten van deze rit
Laat ons hopen dat deze ten volle benut worden de 64Km is alvast lang genoeg om ze allen mee te pikken
Indien niet zal der hier ene
douches / bike wash aanwezig
tis mss een stomme vraag, maar er staat niks vermeld van douches en/of bike wash...
zijn deze voorzien?
ps: gaat er iem id namiddag naar het american football gaan kijken net naast de startplaats?
zijn deze voorzien?
ps: gaat er iem id namiddag naar het american football gaan kijken net naast de startplaats?
- dickino
- Mountainbiker
Re: douches / bike wash aanwezig
Vorige jaren :svenne_27 wrote:tis mss een stomme vraag, maar er staat niks vermeld van douches en/of bike wash...
zijn deze voorzien?
Gemeenschappelijke kleedkamers en aparte douche's ( cabine's )
Afspuit zeergoed.
- Falco Peregrinus
- Mountainbiker
Post by Falco Peregrinus »
Nu dat Falco Junior Peregrinus en papa en mama hun draai wat gevonden hebben thuis wordt het hoog tijd om op zondagochtend opnieuw op het metalen ros te kruipen.
Morgen dus present maar zal niet te vroeg starten (heb nog wat slaap in te halen).