2de Vlaamse Ardennen Herder Marathon - 23/05/09 - Maarkedal
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Post by den mountenbiker »
Normaal kom ik hier af ,vorig jaar niet aanwezig geweest wegens omstandigheden
.Voor welke afstand weet ik nog niet dat zal afhangen van de dag zelf hoe de form is 
-
Jokke
- Mountainbiker
- Location: Klein Attitude Race SS + Spark LTD 2011 & Spark SL 2016
Shit
Nadat ik jaren aan een stuk nooit de Meerdael Classic heb kunnen rijden, hebben ze die uiteindelijk (speciaal voor mij
) verschoven naar juli.
Ik verwacht natuurlijk dat de Herders nu hetzelfde doen
Nee, effe serieus. Aangezien ik in de maand mei altijd op vakantie ben, zal ik er dus weeral niet bij kunnen zijn.
Maar ik zal zeker de ploegmaats proberen te overtuigen om naar ginds af te zakken. (Moet wel lukken met al de goede commentaren die ik hier al jaren lees)
Ik verwacht natuurlijk dat de Herders nu hetzelfde doen
Nee, effe serieus. Aangezien ik in de maand mei altijd op vakantie ben, zal ik er dus weeral niet bij kunnen zijn.
Maar ik zal zeker de ploegmaats proberen te overtuigen om naar ginds af te zakken. (Moet wel lukken met al de goede commentaren die ik hier al jaren lees)
- Ivanhoe el biker loco
- Mountainbiker
Post by Ivanhoe el biker loco »
Ik zak ook af naar hier voor de eerste keer! Ik hoop dat het weer een beetje zal mee werken!
Want na al deze commentaren te lezen en die van vorig jaar gaat het echt wel de moeite zijn! See you al there! 
Ha.... hier zijn de herders eindelijk, heb een verlengd weekend naar Winterberg ervoor afgezegd. Heb vorig jaar hier mijn eerste echte marathon gereden (de volle 125 km) en dat heb ik geweten, ben mij nu toch een beetje beter aan het voorbereiden althans dat hoop ik toch. Spijtig dat er geen beest meer inzit had er nog een eitje mee te pellen...maar er zullen waarschijnlijk nog meer dan genoeg uitdagingen zijn. Zonder ongelukken zijn we dus zeker van de partij voor de volledige 130 kilometers
- Docteur Dérailleur
- Mountainbiker
Post by Docteur Dérailleur »
vorig jaar de langste afstand gereden en vlak na de passage van het Beest de meest serieuze tik gekregen van het seizoen (en geleerd om vanaf toen nog beter en vooral anders te trainen!).
Ik weet nog dat ik op zeshonderd meter voor de laatste bevoorrading even over mijn stuur moest hangen, kwestie van de sterretjes beter te kunnen tellen. Daarna ging het weer wat "beter".
In ieder geval: dit jaar zijn we nog iets beter voorbereid en ik kom zeker terug af (organisatie is dan ook : af!)
Ik weet nog dat ik op zeshonderd meter voor de laatste bevoorrading even over mijn stuur moest hangen, kwestie van de sterretjes beter te kunnen tellen. Daarna ging het weer wat "beter".
In ieder geval: dit jaar zijn we nog iets beter voorbereid en ik kom zeker terug af (organisatie is dan ook : af!)
- MaC'Red
- Mountainbiker
als de conditie is en blijft zoals nu dan ga ik voor de 105 of de 130 +extra lus, het woon - werk verkeer doet zijn nut en af en toe op de racer en alle weken een TT maakt het ook compleet.
Van 1 tot 8 mei nog een weekje biken in de ardennen zit er ook nog tussen, nu nog hopen op een stralend weer anno vorig jaar.
MaC'Red
Van 1 tot 8 mei nog een weekje biken in de ardennen zit er ook nog tussen, nu nog hopen op een stralend weer anno vorig jaar.
MaC'Red
- s-biker gert
- Mountainbiker
- Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT
Post by s-biker gert »
Zit hier ook al te dromen van de 130 maar hou het voorlopig nog bij de 100 met de lus erbij, 'k ga proberen nog wat te trainen op lange afstanden en da komt dik in orde.
Dezen tocht staat al van vorig jaar 25 mei in mijnen agenda
, den dag ervoor dacht ik daar nog anders over na de 85 te hebben gedaan
Was vorig jaar met voorsprong de mooiste TT (marathon) die we hier in de streek hebben gereden
=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>
Dezen tocht staat al van vorig jaar 25 mei in mijnen agenda
Was vorig jaar met voorsprong de mooiste TT (marathon) die we hier in de streek hebben gereden
- MaC'Red
- Mountainbiker
ging gij nie op congé diene moment naar buitenland ???s-biker gert wrote:Zit hier ook al te dromen van de 130 maar hou het voorlopig nog bij de 100 met de lus erbij, 'k ga proberen nog wat te trainen op lange afstanden en da komt dik in orde.
Dezen tocht staat al van vorig jaar 25 mei in mijnen agenda, den dag ervoor dacht ik daar nog anders over na de 85 te hebben gedaan
![]()
Was vorig jaar met voorsprong de mooiste TT (marathon) die we hier in de streek hebben gereden=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>
MaC'Red