Davy Coenen onder het mes
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
- Trekkie 800
- Mountainbiker
- Location: Trek 800 / Trek 6500 Flaire Duotone / Trek TopFuel 9
- Bikekikker
- Mountainbiker
Ruben S. wrote:
Dat vind ik toch héél straf, zo snel herstellen.![]()
Krijgt hij dan eigelijk al chemo?
Chemo krijgt hij sowieso niet, bestralingen wel, maar die zou hij pas krijgen na de eerste wereldbekerwedstrijd in Zuid Africa. De wonde moest eerst perfekt genezen zijn alvorens ze met bestraling starten.
- Fret Raket
- Mountainbiker
Post by Fret Raket »
Good luck Davy
Ik heb vroeger ook zulke bestraling moeten ondergaan gedurende een ganse maand en ben er een hele maand ziek van geweest. Barstende hoofdpijn en mijn maag die constant aant vechten was met alles wat ik at.
Keep on biking !!
Ik heb vroeger ook zulke bestraling moeten ondergaan gedurende een ganse maand en ben er een hele maand ziek van geweest. Barstende hoofdpijn en mijn maag die constant aant vechten was met alles wat ik at.
Keep on biking !!
- Mondeoracing
- Mountainbiker
Post by Mondeoracing »
Davy zit nu ongeveer half weg met de bestralingen.
Hij heeft veel last van zijn evenwicht en kan moeilijk technische passages en afdalingen in schatten.
Voor dit inorde is zullen we Davy niet meer zien in wedstrijden, toertochten probeert hij in zijn programma in te passen.
Hij heeft veel last van zijn evenwicht en kan moeilijk technische passages en afdalingen in schatten.
Voor dit inorde is zullen we Davy niet meer zien in wedstrijden, toertochten probeert hij in zijn programma in te passen.