22/03/09 Izegem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
leopard
Mountainbiker

Post by leopard »

moesti 3d wrote:
Acidboy wrote:Mmmm...ze geven mooi weer uit en de rit passeert zo goed als in mijn achtertuin. Eraan ontbreken zou een schande zijn :oops: .
Tot zondag ! :bounce:
Moesti gaat ook van de partij zijn tis voor mij ook nie ver van het basiskamp zodus...
tot zondag acidboy en leopard!!
Hallo moesti

Ik zal er ook zijn,mijn gedacht.
60 km,we zullen moeten doseren in het begin zodat we nog wat ju over hebben op het einde.
Tot dan
smoet moa je kitten
The Sikh
Mountainbiker

Post by The Sikh »

Bozo wrote:mhh toch nog redelijk veel izegemnaren op het forum, ben aangenaamd verrast....
der zijn der meer dan ge zou denken blijkbaar, ben uitgeweken naar de buren(ingelmunster) maar blijft mijn roods :oops:
fast & furious
Kerstman
Location: Fast : Specialized stumpjumper expert / Furious : Specialized Stumpjumper Woman 2006

Post by fast & furious »

The Sikh wrote:
Bozo wrote:mhh toch nog redelijk veel izegemnaren op het forum, ben aangenaamd verrast....
der zijn der meer dan ge zou denken blijkbaar, ben uitgeweken naar de buren(ingelmunster) maar blijft mijn roods :oops:
Der wonen meer
dan 60000 mensen in Izegem,tis dan wel nie raar dat er enkele van mtbken,ikke ben der ook één van(mijn vrouw eigenlijk ook,maar k'denk
dat haar fietske nog een beetje in de vriezer zal blijven :-D :-D )

grt de Fast
dickino
Mountainbiker

Post by dickino »

Hallo,

Ik kom ook af. Mooie TT. Vorige jaren ook altijd gereden.
Maar mijn vrouwke komt ook mee en 21 km is tekort ( als ik de 60 km rij is zij te vroeg terug ) en de 44 is een beetje van het goede teveel.
Is er een mogelijkheid om een 35 tal kms te doen ???

Tot zondag ...
Cluze
Mountainbiker

Post by Cluze »

Ik zal dr zeker ook aanwezig zijn voor de 44km
Kzient zitn :lol:
Zo te horen mooi VTT'ke =D>
tloperke
Mountainbiker
Location: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)

Post by tloperke »

casper wrote:@ 't loperke :

Volgens de aankondiging was er een afstand van 35Km, jij zegt hier nu : 44Km, das toch wel een groot verschil, niewaar ??
Kun je even checken aub ??

Normaal ben ik ook van de partij voor de volle 64 #-o

Gr,
Casper :-D
Dat was inderdaad de bedoeling van de organisatie, maar parcoursbouwer Johny houdt van nieuwe stukjes offroad en daardoor zijn de afstanden iets langer uitgevallen. Ik kreeg de afstanden door van hem, zelf kan ik ze niet checken, omdat ik maar voor een derde van het parcours verantwoordelijk ben (uitpijlen en controle).
Zopas heb ik al een 20 km uitgepijld, vooral in Meulebeke. Het parcours ligt er overal droog bij. Een volledig nieuw stuk op Turkijen is nog niet 100% zeker. Er moeten twee doorgangen gemaakt worden door prikkeldraad weg te nemen. De eerste doorgang is al geopend, maar de tweede eigenaar was niet thuis. Morgen wordt er opnieuw aangebeld. Het was eerder al beloofd, maar je weet nooit dat men van gedacht veranderd. Een ander nieuw stuk voor Izegem is het stuk van Pjer (Meulebeke). Een pittig stukje dat perfect droog ligt (zanderige grond).
tloperke
Mountainbiker
Location: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)

Post by tloperke »

fast & furious wrote:
The Sikh wrote:
Der wonen meer
dan 60000 mensen in Izegem,tis dan wel nie raar dat er enkele van mtbken,ikke ben der ook één van(mijn vrouw eigenlijk ook,maar k'denk
dat haar fietske nog een beetje in de vriezer zal blijven :-D :-D )

grt de Fast
Oei oei, 60 000 Izegemnaren :oops: ? Dat is wel een beetje veel. Als stadsgids van Izegem ken ik goed mijn les en er zijn een dikke 26 000 inwoners in onze Pekkersgemeente. En daar zijn nog altijd een behoorlijk aantal MTB'ers bij :bounce: .
KUBA
Mountainbiker
Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Post by KUBA »

Als mijn vallingske geen roet in het eten gooit [-o< ben ik er ook bij zondag , nog nooit deze gereden maar het weer alleen zou al voor een geslaagde rit moeten zorgen.
K'zou een rit aan elkaar willen breien van +100 kwestie van in het ritme te komen voor de zomerritten , heen en terug (via wat omwegen :-D ) en de volle 64 van de rit. :drunk:

Bij leven en welzijn , TOT ZONDAG!!!
Wybo
Mountainbiker
Location: cube elite hpc - cube AMS hpc teamline - giant xtc 540

Post by Wybo »

yoww,

De Blue Balls uit oostrozebeke zullen ook aanwezig zijn met een delegatie. Ook al wat pijltjes zien staan op de terreinen van en rond Ardovries.

See you on Sunday
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

fast & furious wrote:Der wonen meer dan 60000 mensen in Izegem,tis dan wel nie raar dat er enkele van mtbken,ikke ben der ook één van(mijn vrouw eigenlijk ook,maar k'denk dat haar fietske nog een beetje in de vriezer zal blijven :-D :-D )

grt de Fast
60.000 is inderdaad veel hoor... zelfs in Izegem zitten er niet zoveel illegalen, tenzij je natuurlijk geteld hebt met de batjes of zo. #-o #-o #-o

En da fietske van uw madam... ligt dat naast de witte wijn misschien? :drunk:
Post Reply