Oud-Heverlee - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
it's me !
Mountainbiker

Post by it's me ! »

Nazgul wrote: amaai, al goe in form precies :wink:
:oops: valt wel mee.. :wink:
kristof047
Mountainbiker

Post by kristof047 »

Vandaag Groen, blauw en rood gereden vanaf de sporthal van Heverlee (of toch vanaf mijn kot dat daar vlakbij ligt :-D). Behalve de bekende plaatsjes alles droog. Eerste keer dat ik de rode lus erbij heb genomen, en hier lijken enkele pijltjes te ontbreken? Al bij al wel gevonden.

2u55 gereden met enkele keren op rood verkeerd te rijden en hier en daar een extra klimmetje (km-tellertje staat er niet op deze fiets). Na 2 maanden asfalt ging het toch redelijk goed. Al blijft het hard werken met een stalen omgebouwde koersfiets #-o . Waarom heb ik men MTB nou toch ook in de prak gereden :P
kristof047
Mountainbiker

Post by kristof047 »

En vandaag weer gereden, het lag er nog beter bij dan dinsdag =D>.
1 rood pijltje teruggevonden, vorige keer stond er een camionette voor geparkeerd.. Echter eentje, vlak voor het binnenrijden van Bierbeek (dus als je bijna terug aan de start bent), staat er geen. Je komt dan op asfalt, voor je heb je zo een rood-witte poort en je moet naar links en dan kom je er wel. Iemand die weet of er gewoon geen paaltje staat of ik iets verkeerd doe?
fast_bunny
Mountainbiker

Post by fast_bunny »

inderdaad , ik heb gisteren daar ook rondgehangen en thuisgekomen moest ik enkel het stof van de bike wassen.
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

kristof047 wrote:En vandaag weer gereden, het lag er nog beter bij dan dinsdag =D>.
1 rood pijltje teruggevonden, vorige keer stond er een camionette voor geparkeerd.. Echter eentje, vlak voor het binnenrijden van Bierbeek (dus als je bijna terug aan de start bent), staat er geen. Je komt dan op asfalt, voor je heb je zo een rood-witte poort en je moet naar links en dan kom je er wel. Iemand die weet of er gewoon geen paaltje staat of ik iets verkeerd doe?
Staat er daar in dat wegje ervoor geen ? Meestal houden we ons in dat wegje namelijk bezig met niet tegen de grond te gaan 8)
kristof047
Mountainbiker

Post by kristof047 »

Mja dinsdag was ik een keertje teruggekeerd en vandaag heel goed rondgekeken, maar niets.. Mss begin ik wel blind te worden :lol:. In ieder geval, dit is maar muggenziften, dus in tegenstelling tot andere routes is dit een voorbeeld (mede door de zwarte pijltjes!).

Zal volgende keer nog een keertje de route doen om dat paaltje te zoeken, heb ik ineens de km's erbij.
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

Tja...misschien heeft het er nooit gestaan.....heb daar in 't begin ook wel verloren gereden...
Tom-s
Mountainbiker

Post by Tom-s »

Parcours ligt er goed bij!
Geweldig weertje erbij =D>
Alleen op rood langs de autoweg is het wat modderig, en bij groen richting heverlee is het even opletten dat je niet verdwaald vanwege de houtkap.
Ze parkeren de machines mooi voor de paaltjes. #-o
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

Volgende week ben 'k hier weer van de partij !
duc'y
Mountainbiker

Post by duc'y »

ik ga morgen daar ies gaan kijken... ben er zelf nog niet gaan rijden maar als ik op de E40 rij richting Leuven lijkt mij daar echt wel de max en zo te lezen ga ik me er wel amuseren.

zo heb ik de omgeving al ies verkend voor as zondag (bertem) as ik me niet vergis is da er nie ver van...
Post Reply