Cape Epic 2009
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
-
wchamp tt
- Mountainbiker
De DVD halen is mooi meegenomen! Maar een mooie plaats halen (top 75-100) is het uiteindelijke doel. Nog wat bijschaven hier en daar en klimtrainingen op de Kluisberg en nog enkele uren malen (op weg en piste) en het moet wel goed komen zeker.
Eten en drinken is ook al geregeld: Sports in Science.
Ik dacht ergens een test gelezen te hebben van de Cobra (Duiste Bike) en kwam er niet zo goed uit. Ik zoek het even op.
Eten en drinken is ook al geregeld: Sports in Science.
Ik dacht ergens een test gelezen te hebben van de Cobra (Duiste Bike) en kwam er niet zo goed uit. Ik zoek het even op.
ready for takeoff. valiezen in elkaar aan het knutselen en vanavond om 17h20 kiezen we het luchtruim.
ambities ? vooral uitrijden.
heb geen klassementsambities, gewoon het ganse evenement op me af laten komen en we zien wel. En dan hopelijks met de ginds opgebouwde konditie "een goed jaar" rijden.
konditie ?
goed zeker ? Laatste weken sputterde alles wat tegen, want het duurde me 2 weken te lang, beetje te veel werk gehad om alles op tijd af te krijgen, en daardoor een ganse week niet op de fiets gezeten. Maar misschien zal dat wel een voordeel blijken ipv een nadeel ?
ik kijk ook nogal uit naar de konfrontatie met al die andere deelnemers. Bij een meerdaagse is dat meestal nog het leukste, de sfeer die ontstaat tussen al die gelijkgezinden die afkomen van over gans de wereld.
Bike Ze !
heb geen klassementsambities, gewoon het ganse evenement op me af laten komen en we zien wel. En dan hopelijks met de ginds opgebouwde konditie "een goed jaar" rijden.
konditie ?
goed zeker ? Laatste weken sputterde alles wat tegen, want het duurde me 2 weken te lang, beetje te veel werk gehad om alles op tijd af te krijgen, en daardoor een ganse week niet op de fiets gezeten. Maar misschien zal dat wel een voordeel blijken ipv een nadeel ?
ik kijk ook nogal uit naar de konfrontatie met al die andere deelnemers. Bij een meerdaagse is dat meestal nog het leukste, de sfeer die ontstaat tussen al die gelijkgezinden die afkomen van over gans de wereld.
Bike Ze !
Iegienie wrote:ready for takeoff. valiezen in elkaar aan het knutselen en vanavond om 17h20 kiezen we het luchtruim.
konditie ?
Bike Ze !
Veel plezier Pieter en maak er een mooi verlof van.Volg je wel op de site.
Net Alles ingepakt en morgen middag de vlieger op eerst Londen dan Kaapstad. Onze ambities beter doen dan vorige keer 2 jaar geleden zal moeilijk zijn maar zouden toch graag in de buurt willen zitten van onze vorige prestatie 21ste algemeen 17e elite.
Of nee verander toch nog we gaan gewoon voor een betere plaats dan vorige keer wel zullen we rustig starten in de tijdrit want daar zal meer te verliezen zijn dan te winne de volgende 7dagen gaan we ons echter volledig geven en keihard koersen zoals vorige keer.
groeten team Lingier Versluys (Niek Lingier, Bart Van Hecke)
Ps.: Rijden trouwens ook met nummer 21
Of nee verander toch nog we gaan gewoon voor een betere plaats dan vorige keer wel zullen we rustig starten in de tijdrit want daar zal meer te verliezen zijn dan te winne de volgende 7dagen gaan we ons echter volledig geven en keihard koersen zoals vorige keer.
groeten team Lingier Versluys (Niek Lingier, Bart Van Hecke)
Ps.: Rijden trouwens ook met nummer 21
Wegens de brand op de Tafelberg is de training van donderdag voor de proloog al afgeschaft. Laat ons hopen dat die branden verder geen - letterlijk - roet in het eten komen gooien.
En zeggen dat de Tafelberg er twee dagen voor de brand nog zo uit zag:

Foto's en onze indrukken van de Cape Epic via Blog 2ManyBikers in Cape Epic 2009
Laat ons hopen dat de wedstrijd verder gewoon kan doorgaan. Bij het verkennen van de streek trouwens al heel wat 'verbrande aarde' gezien, wat soms wel mooie foto's oplevert:

En zeggen dat de Tafelberg er twee dagen voor de brand nog zo uit zag:
Foto's en onze indrukken van de Cape Epic via Blog 2ManyBikers in Cape Epic 2009
Laat ons hopen dat de wedstrijd verder gewoon kan doorgaan. Bij het verkennen van de streek trouwens al heel wat 'verbrande aarde' gezien, wat soms wel mooie foto's oplevert:
Last edited by qwan on Fri 20 Mar 2009 23:30, edited 1 time in total.