Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
GV
Mountainbiker

Post by GV »

@ Daaf : ja, das goe!
we spreken eens af om samen 't bos te verkennen!
Daaf
Mountainbiker

Post by Daaf »

flaming_jakke wrote: Wordt Buggenhout ook vertegenwoordigd door 2 Merida bikers :lol: :wink: ?
hey jakke,

ik niet, we gaan met de bende (die ook heel de winter stil gelegen hebben) terug rustigweg opbouwen door Bloso Merchtem te gaan rijden
kwestie van er terug in te komen :-)
crash biker
Mountainbiker

Post by crash biker »

GV wrote:Kocht hem bij Fietsen Dours in Peizegem, deelgemeente van Merchtem!
Die is heel bekend in ons club !
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

Vandaag met Tim naar Belsele geweest leuk tochtje ,mooi weertje en alles dik in orde meer moet da niet zijn =D> Wel goe doorgereden zelle #-o 23.05 gem. en om 20 voor 11 waren we al binnen .
De vrouwkes waren blij zelle :lol:
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Ja Gunther vandaag dubbel en dik genoten van het eindelijk eerste lentezonnetje. Het was een zeer leuke tocht buiten naar mijn mening tussenin een iets te lang stuk asfalt.

Vandaag hebben we idd goed doorgereden maar een betere training kan je niet hebben, grenzen verleggen daar komt het op neer.

Er zijn er ons maar drie voorbijgereden en het waren dan nog wedstrijdmtb'ers. Dus het kon wel tellen. :lol:
Toch wel straf dat er dan nog enen bij was die eens tempo ging maken om daarna af te slaan voor de 30km. Dat begrijp ik nu niet ze. :roll:

Volgende week Gavere voor de 75 :bounce:
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

ja mannen gisteren gaan rijden in Heestert voor de voor de volle 70 maar uiteindelijk maar de 58kunnen rijden blijkbaar een splitsing gemist van de 58-70 dit doordat er een pijltje gedraaid was. Spijtig want dit was juist het schoonste van de rit denk ik.
Vond de rit nogal zwak van mijn kant bezien redelijk veel road maar wel veel van die kerkwegels op één dal wat ik wel plezant vind.
Het zonnetje deed wel deugd zenne..Juist spijtig van de wind ,die daar in de open velden nogal op de kop zat.

@Gunther geen toek op a bakkes gekregen :^o
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Volgende week rijd ik prinsbike in Lennik, schitterende tocht redelijk technisch en veel klimwerk.
Voor mij een van de betere tochten van het jaar =D>
blade
Mountainbiker

Post by blade »

jongens-jongens, ge hebt ne goeie gemist??? ja wij zijn gaan rijden te ganshoren, beestig goe, we hebben de 44 gedaan maar eigenlijk kon er nog een beetje bij maar hij was redelijk zwaar ??? jaja goe vettig en goeie klimmers erbij, volgend jaar zeker terug naar ginder
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Yesss ! =D> bijna weekend :bounce:

Morgen gaan we toertocht van Gavere rijden. We zijn al met 4, indien er nog kandidaten zijn ... laat maar weten.

Vorig weekend ook Belsele gaan rijden. 't was een leuk toertochtje maar parcours was vorig jaar iets leuker, langs de andere kant wel leuk dat die mannen de moeite doen om toch een ander parcours voor te schotelen.

Wel ambras gehad met een onverdraagzame wandelaar :roll:
De zandstrook in waasmunster ,waar je het klein padje tegen de prikkeldraad moet nemen omdat de rest van 't pad te zanderig is, kennen jullie waarschijnlijk wel. Een wandelaar zag ons van in de verte aankomen en wou ons ambeteren door van het middenstuk snel te veranderen naar het kleine padje waar wij op reden. Tom, die eerst reed, vraagt beleefd of we even konden passeren ... krijgen we daar een scheldtirade over ons seg !!! .... wat een sukkel !
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Ja de jongens, gisteren(vrijdag) toerke gemaakt langs de dender tot in denderleeuw en daar op de wilde boef rode bloso pijltjes gevolgt was de route van erembodegem naar het schijnt.
Was wel de moeite schoon route veel single tracks en wat heuvelachtig en veel off road.
Wel serieus slechte stukken in (3) waar ik de fiets heb opgenomen wou hem niet te vuil maken voor zondag.
Thuis gekomen mat een klein 50km en weer een voldaan gevoel.
Sebiet vertrek ik naar Duitsland voetbal gaan kijken ,daardoor rijd ik morgen in Lennik.
Heb afgesproken om 8uur in Ternat aan de autosnelweg daar,als er iemand zin heeft om mee te gaan biken laat iets weten he gasten
Post Reply