saiko wrote:welke helling oprijden ?
als ge met de rug naar de parking staat kunt ge schuin rechts de trappen op (daar kwam ik vroeger boven met een small kader, mijn medium en large kader zijn te lang blijkbaar)
Idd en die laatste trap is echt de druppel :)
als ge rechtdoorrijdt kunt ge ineens haaks naar rechts naar boven.
als ge u niet misgrabbelt just voor de draai in het midden is daar niet veel moeilijks aan.
Het is deze wat Farmer bedoelt
of ge kunt rechtdoor en dan links achter de draad door, daar is helemaal niks moeilijks aan.
maar het is daar zeker verboden om te mountainbiken. Als ge parkwachter ziet gewoon zeggen dat ge langs enne weg gekomen zijt waar gaan bord hing ( zo zijn er genoeg) dan kan die u niet veel doen buiten wat lastig aankijken (al zeker 2 keer aan de hand gehad)
Dilsen-Stokkem
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- K2-er
- Test team
- Location: Orbea Rallon/Commencal Meta/ Nicolai Helius/Kona Jake the snake
- saiko
- Test team
ja die laatste trappen worden idd steeds hoger en hoger en ze komen korter na elkaar.
de laatste 5-6 trappen voor de "afrastering" van takken en twijgen haal ik niet meer met mijn grotere kaders. Daarom neem ik nu dat brede stijle pad. Dan kom je net boven die hoge trappen uit. De trappen naar onder dat is dan wel weer tof :)
de laatste 5-6 trappen voor de "afrastering" van takken en twijgen haal ik niet meer met mijn grotere kaders. Daarom neem ik nu dat brede stijle pad. Dan kom je net boven die hoge trappen uit. De trappen naar onder dat is dan wel weer tof :)
-
farmer/cowboy
- Mountainbiker
Post by farmer/cowboy »
29 is geen probleem dan ??K2-er wrote:Kom dat toch maar eens bewijzen. En verboden is ook veel gezegd, er staat daar nergens een bord ... Je moet er natuurlijk niet op zondagvoormiddag met ne trein van 30 man langsrijden.farmer/cowboy wrote:Volgens mij is die lekkere klim achter de Salamander al een hele tijd (2 jaar of zo) verboden voor bikers. Uit goed ingelichte Dilserse bron.![]()
Vroeger werd ie met elke 'Dilsen meeting' aangedaan , enne ja den deze rijd (lees: reed) er op tot boven.
-
farmer/cowboy
- Mountainbiker
Post by farmer/cowboy »
Dees klimmeke bedoel ik : http://mountainbike.fotopic.net/p13250431.html
En 't was ne superleuke toen!
En 't was ne superleuke toen!
- BASSMAN
- Mountainbiker
- Location: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17
Maar die klim ligt er zo goed niet meer bijfarmer/cowboy wrote:Dees klimmeke bedoel ik : http://mountainbike.fotopic.net/p13250431.html
-
farmer/cowboy
- Mountainbiker
Post by farmer/cowboy »
ik reed erop maar niet iedereenBASSMAN wrote:Maar die klim ligt er zo goed niet meer bijfarmer/cowboy wrote:Dees klimmeke bedoel ik : http://mountainbike.fotopic.net/p13250431.html
http://mountainbike.fotopic.net/p13250436.html
- saiko
- Test team
op de plaats waar de mijnheer met de rode fiets staat als, daat zit een soort bocht/knik als ge daarvoorbij komt zonder uit te schuiven over stenen/afschuiven in een greppel dan komt ge zonder problemen boven.
zo'n meeting kunnen wa natuurlijk nog wel eens doen met het schone weer wat we nu hebben.
ook al hebben ze de bossen hier serieus uitgedunt er blijven hier zalige spots genoeg om een ritje van 150 km uit te stippelen
zo'n meeting kunnen wa natuurlijk nog wel eens doen met het schone weer wat we nu hebben.
ook al hebben ze de bossen hier serieus uitgedunt er blijven hier zalige spots genoeg om een ritje van 150 km uit te stippelen
-
farmer/cowboy
- Mountainbiker