22/03/09 Lennik

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Schoupabiker
Mountainbiker
Location: Klein Pulse Pro en Cannondale Scalpel 68, Cannondale Rize en Cannondale Scalpel'21 - MSC Zion Tandem

Klaar

Post by Schoupabiker »

ik ben er klaar voor, ben gisteren weer hier en daar pijlen tegengekomen.
Klimmetje naar de saffelbergstaat, miljaar heb de kleine plateau nodig gehad, en diene naar de Moeillestraat is niet beter. Pittige klimmetjes. :lol:

Gisteren slechts hier en daar nog wat modder, ziet er naar uit dat dit ook nog opdroogt, dus kan niet mooier zijn :bounce: :bounce: :bounce:
T'is lente!
8)
bebob
Mountainbiker

Post by bebob »

Jorbin vertrekt straks met de bike (de gelukzak) om alles nog eens af te rijden en last minute obstakels uit de weg te ruimen.

Ik zal hier nog maar wat voortwerken.. :cry:

Als het weer zondag is zoals vandaag wordt het max genieten (en afzien).
maltje
Mountainbiker

Post by maltje »

Ik twijfel nog,ben uit conditie,maanden geleden dat ik nog hellingen gedaan heb maar vroeg of laat moet ik er toch terug aan beginnen.
bebob
Mountainbiker

Post by bebob »

maltje wrote:Ik twijfel nog,ben uit conditie,maanden geleden dat ik nog hellingen gedaan heb maar vroeg of laat moet ik er toch terug aan beginnen.
Niet twijfelen, doen!!

Er is ook een kleine toer en de TT is zo opgevat dat je altijd snel naar de start terugkan als het niet meer gaat.
Schoupabiker
Mountainbiker
Location: Klein Pulse Pro en Cannondale Scalpel 68, Cannondale Rize en Cannondale Scalpel'21 - MSC Zion Tandem

Post by Schoupabiker »

Heu Jorbin, mag een omgevallen boom in het wegje tussen de Sint-elooistraat en kraaiveldweg gaan bijwerken! :bounce:
Die ligt daan fameus in de weg, ge moet bijna op uw knieën eronder door.

en inderdaad ... de gelukzak!
pertotal
Mountainbiker

Post by pertotal »

de weersverwachtingen zijn toch goed juist dat het een stuk kouder gaat worden
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Zal toch moddervrij zijn zekers met zo een weer nu!!
Eens zien of we het gemiddelde wat kunnen opdrijven t.o vorig jaar normaal wel,vorig jaar wel alles beenhard ,het was toen -6.
Aan de organisatoren jullie zijn toch een maand opgeschoven normaal steeds eind Februari
JORBIN
Mountainbiker

22/03/2009 Lennik

Post by JORBIN »

Gisteren inderdaad parcours nog eens afgereden en het ligt er prachtig bij. Slechts hier en daar een natte plek waar men vrij makkelijk kan rond rijden (op 1 na). Ondergrond is toch ook niet té hard zodat 'papa Wellens' niet zal kunnen zeggen dat het een verdoken wegkoers is.
Met dank aan de weergoden.

Ben de omgevallen boom tegengekomen en daar wordt aan gewerkt.

Graag nog een woordje van troost voor Schoupabiker: wie hier niet een 5-tal keer op zijn 'kleine platteau' moet schakelen, die heet ofwel VDB of zit serieus aan de pillen :lol: !

Graag tot zondag!
s-biker gert
Mountainbiker
Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT

Re: 22/03/2009 Lennik

Post by s-biker gert »

JORBIN wrote: wie hier niet een 5-tal keer op zijn 'kleine platteau' moet schakelen, die heet ofwel VDB of zit serieus aan de pillen :lol: !

Graag tot zondag!
Ik ga voor 4 keer :lol: :lol: :wink:
MaC'Red
Mountainbiker

Re: 22/03/2009 Lennik

Post by MaC'Red »

s-biker gert wrote:
JORBIN wrote: wie hier niet een 5-tal keer op zijn 'kleine platteau' moet schakelen, die heet ofwel VDB of zit serieus aan de pillen :lol: !

Graag tot zondag!
Ik ga voor 4 keer :lol: :lol: :wink:
ik heb een mailke gehad van LADA ( Lennik anti doping agentschap ) dat ze na de tt gaan plas controles uitvoeren dus wee uw gebeente want ge kunt 1 maand uit koers gezet worden :lol: :lol: :lol:

MaC'red
Post Reply