Mtb'ers Noorden van Antwerpen (Omstreken Stabroek)
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- StrammerMax
- Mountainbiker
- Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Geel in Papegaai maar geen Papegaai in Geel!
Post by StrammerMax »
Ik zie dat je in Geel bent wezen rijden!
- StrammerMax
- Mountainbiker
- Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
The parrot with the flashy nightbikelights on his bike!
Post by StrammerMax »
StrammerMax's newsflash for slow bikers:
zaterdag 21/03/09: Bazel (avondrit 35 km) én als 't lukt Gavere (50 km), beiden in Oost-Vlaanderen.
zondag 22/03/09: Lennik (50 km), in Brabant, vermits men over Borgloon (Limburg) niet heel positief is.
Wie gaat er mee?
Beware of the parrot in the dark, the parrot with the flashy nightbikelights on his bike!
zaterdag 21/03/09: Bazel (avondrit 35 km) én als 't lukt Gavere (50 km), beiden in Oost-Vlaanderen.
zondag 22/03/09: Lennik (50 km), in Brabant, vermits men over Borgloon (Limburg) niet heel positief is.
Wie gaat er mee?
Beware of the parrot in the dark, the parrot with the flashy nightbikelights on his bike!- crash biker
- Mountainbiker
Re: The parrot with the flashy nightbikelights on his bike!
Post by crash biker »
Lennik ("vlak bij de deur") zou voor ons zondag ook een optie geweest zijn, maar we krijgen bezoek van http://shortmtbikers.wordpress.com/.StrammerMax wrote: zondag 22/03/09: Lennik (50 km), in Brabant,
- StrammerMax
- Mountainbiker
Upwike and Shortmountain brotherhood!
Post by StrammerMax »
Aha, verbroedering tussen twee clubs: 22/03: Clubs op bezoek, Opwijk, samenkomst 08u00 marktplein (uit de kalender van de ShortMountainbikers)! Lennik bij de deur! Wat kan ik me daar bij voorstellen? Heuvelachtig? Zal deze stramme gaai het hard te verduren krijgen? De moeite waard? Lennik, dat ligt toch bij Brussel (krijg ff de routeplanner niet open, te druk op 't web, denk ik). Te vergelijken met Gooik? Met Vlezenbeek (Sint-Pieters-Leeuw)?
Amuseer u met die rakkers uit Kortenberg! Kortenberg? Ik heb daar ooit eens gelogeerd in "De Oude Abdij", een oud kasteel in een park, niet ver van de baan tussen Tervuren en Leuven. Kan dat?
Amuseer u met die rakkers uit Kortenberg! Kortenberg? Ik heb daar ooit eens gelogeerd in "De Oude Abdij", een oud kasteel in een park, niet ver van de baan tussen Tervuren en Leuven. Kan dat?
- StrammerMax
- Mountainbiker
Perroquet à Ruisseau De Viande!
Post by StrammerMax »
Ik zit er precies niet veel naast hé! Lennik ligt bijna tussen Gooik en Sint-Pieters-Leeuw! Routeplanner ging nu open! 't Zal daar wel mooi zijn, helemaal anders dan hier, licht heuvelachtig, maar waarschijnlijk meer velden en minder bossen? Heb ooit een TT (55 km) gereden in Vlezenbeek! Ligt niet ver van Anderlecht!
Uit m'n bike-dagboek en forum: "Ik was toch content dat ik aankwam, wegens bekaf! Maar het was de moeite waard. Ik had niet verwacht van zo dicht bij Brussel zo'n prachtig landschap te treffen met zoveel schilderachtige plekken! Maar de rit is niet in mijn fietskleren gekropen! Chapeau voor de kerels die de 80 of 100 km afmaalden! Wat me opgevallen is: de vele paadjes met rode kiezel, mooi gelegen huizen, prachtige vergezichten, een kolossale zendmast en een bizar huis in het bos, ik dacht "Het land van Belofte" (de gemeente ben ik vergeten en ik kan ze niet direct op een kaart terugvinden) met al die ondefinieerbare kunstwerken! Niet te schatten waar mensen zich mee bezig houden!"
Uw maat Streets heeft daar toen op gereageerd. Dat bizar huis is "De tuin der onlusten" van een kunstenaarscollectief in Alsemberg.
Uit m'n bike-dagboek en forum: "Ik was toch content dat ik aankwam, wegens bekaf! Maar het was de moeite waard. Ik had niet verwacht van zo dicht bij Brussel zo'n prachtig landschap te treffen met zoveel schilderachtige plekken! Maar de rit is niet in mijn fietskleren gekropen! Chapeau voor de kerels die de 80 of 100 km afmaalden! Wat me opgevallen is: de vele paadjes met rode kiezel, mooi gelegen huizen, prachtige vergezichten, een kolossale zendmast en een bizar huis in het bos, ik dacht "Het land van Belofte" (de gemeente ben ik vergeten en ik kan ze niet direct op een kaart terugvinden) met al die ondefinieerbare kunstwerken! Niet te schatten waar mensen zich mee bezig houden!"
Uw maat Streets heeft daar toen op gereageerd. Dat bizar huis is "De tuin der onlusten" van een kunstenaarscollectief in Alsemberg.
- crash biker
- Mountainbiker
Re: Upwike and Shortmountain brotherhood!
Post by crash biker »
Ken in Kortenberg niks, buiten een beetje natuur en die gasten hun stamcafé !StrammerMax wrote: Kortenberg? Ik heb daar ooit eens gelogeerd in "De Oude Abdij", een oud kasteel in een park, niet ver van de baan tussen Tervuren en Leuven. Kan dat?
Wij waren op 02/11 op bezoek bij hen.
Lennik is vergelijkbaar met Gooik - licht heuvelachtig ( Pajottenland)
Die zendmast die ge ooit in St-Pieters-Leeuw gezien hebt, is een VRT-zendmast.
- StrammerMax
- Mountainbiker
Papegaai in Merksplas Kolonie!
Post by StrammerMax »
Met een groepje van 9 jongens van 12 à 13 jaar en 3 mannen een toer van 40 km gereden vanuit Hoogstraten naar Castelré, de Blauwbossen, Hal, Merksplas Ginhoven (bochtig stukje van de groene route van Merksplas), Merksplas Kolonie (stukjes van de rode route) en via Bolk Rijkevorsel en Achtel weer naar Hoogstraten. Ondergrond zeer droog, prachtig weer! Onderweg hoeve-ijs gegeten! Slecht voor de lijn, maar we rijden het er weer af! Die gastjes reden niet slecht. Leuke namiddag gehad! 't Was lang geleden dat ik "mijn" toerke nog eens gereden had!