Laatste keuze!
Ik ga me binnenkort een gelijkaardig setje laten spaken.
welke wielset
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
-
wasbeer2006
- Mountainbiker
- Location: Cannondale F29 carbon 2 2013 - SRAM XX, Hope evo stealth, Notubes arch en crest
Post by wasbeer2006 »
Ik heb een setje laten spaken
Hope pro2
Notunes olympic (350 gram)
Sapim Xray
Ik heb ook nog een setje SLR's. Ik heb zondag voo het eerst op de hope notubes gereden en wat een verademing. Echt stijver dan de SLR's had ik niet verwacht. En het loopt gewoon mooi.
DT240 zal niet veel schelen tov de hope's. Denk dat de hope's ietsje sterken zijn en nog beter afgedicht. De DT is lichter.
dus keuze drie en voor de looks misschien keuze een. Keuze een is denk ik wel 100 euro goedkper als dat je iets intresseert
Hope pro2
Notunes olympic (350 gram)
Sapim Xray
Ik heb ook nog een setje SLR's. Ik heb zondag voo het eerst op de hope notubes gereden en wat een verademing. Echt stijver dan de SLR's had ik niet verwacht. En het loopt gewoon mooi.
DT240 zal niet veel schelen tov de hope's. Denk dat de hope's ietsje sterken zijn en nog beter afgedicht. De DT is lichter.
dus keuze drie en voor de looks misschien keuze een. Keuze een is denk ik wel 100 euro goedkper als dat je iets intresseert
En waarom zouden we jouw moeten geloven? Omdat jij dit zegt?endorfin wrote:Geloof mij, hope komt niet id buurt van DTwasbeer2006 wrote: DT240 zal niet veel schelen tov de hope's. Denk dat de hope's ietsje sterken zijn en nog beter afgedicht. De DT is lichter.
een DT heeft geen onderhoud nodig, die dingen zijn kogelvrij
Alles hangt af van de omstandigheden waarin wordt gefietst!
-
wasbeer2006
- Mountainbiker
- Location: Cannondale F29 carbon 2 2013 - SRAM XX, Hope evo stealth, Notubes arch en crest
Post by wasbeer2006 »
Nou. Ik zeg niet wat ik heb beter is, maar met FM die toch redelijk wat setjes verkocht heeft is er vrij stellig in. Hij kijkt wat het in verhouding het meeste terugkrijgt:
Als beste: XTR / Hope
dan DT / Mavic
Er komen bij hem redelijk wat DT setjes terug met problemen met de body.
Als beste: XTR / Hope
dan DT / Mavic
Er komen bij hem redelijk wat DT setjes terug met problemen met de body.
-
Dennis
- Mountainbiker
Dit gaat dan 90% zeker over de DT190. Hier hebben ze héél veel toegevingen op duurzaamheid gedaan. Ik zelf ben wel erg tevreden over Tune naven. Enige nadeel(tje) is dat de cassette een beetje in de body slijt. Bij mij is dit maar een halve mm en blijkt dan te stoppen.Er komen bij hem redelijk wat DT setjes terug met problemen met de body.
- Edlisjas
- Mountainbiker
Bewijs dat eens dirk ...endorfin wrote:Geloof mij, hope komt niet id buurt van DTwasbeer2006 wrote: DT240 zal niet veel schelen tov de hope's. Denk dat de hope's ietsje sterken zijn en nog beter afgedicht. De DT is lichter.
een DT heeft geen onderhoud nodig, die dingen zijn kogelvrij
Maar DT ziet wel niet uit vind ik persoonlijk !
Ben al blij dat ge toegeeft dat DT's niet uitzien ...
- saiko
- Test team
daar is een truck om dat tegen te gaan.Dennis wrote:Dit gaat dan 90% zeker over de DT190. Hier hebben ze héél veel toegevingen op duurzaamheid gedaan. Ik zelf ben wel erg tevreden over Tune naven. Enige nadeel(tje) is dat de cassette een beetje in de body slijt. Bij mij is dit maar een halve mm en blijkt dan te stoppen.Er komen bij hem redelijk wat DT setjes terug met problemen met de body.
Iets met Nietjes tussen de body en de cassette te steken.
Als je erna zoekt zul je wel info vinden.