22/03/09 Izegem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- tloperke
- Mountainbiker
- Location: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)
Er kan een mountainbike via het KWB verbond (tel. 056/23 37 23) gehuurd worden. Huurprijs bedraagt 11 euro voor KWB-leden en 15 euro voor niet-leden.
Morgen zal ik een plannetje krijgen van het parcours. Ik weet dat ze geprobeerd hebben om het Rhodesgoed in Kachtem op de kaart te krijgen. Maar na overleg ter plaatse met de verantwoordelijken werd er beslist om dit jaar nog geen toestemming te geven. Door de aanvragen van de laatste jaren, denken ze er wel aan om er een vast traject in te maken. Dus, organisatoren uit de streek: geef uw pogingen niet op. Hoe meer vraag, hoe sneller het aanbod er komt
De tocht gaat zeker weer richting Meulebeekse "bergen" en Ardooie Veld.
Morgen zal ik een plannetje krijgen van het parcours. Ik weet dat ze geprobeerd hebben om het Rhodesgoed in Kachtem op de kaart te krijgen. Maar na overleg ter plaatse met de verantwoordelijken werd er beslist om dit jaar nog geen toestemming te geven. Door de aanvragen van de laatste jaren, denken ze er wel aan om er een vast traject in te maken. Dus, organisatoren uit de streek: geef uw pogingen niet op. Hoe meer vraag, hoe sneller het aanbod er komt
De tocht gaat zeker weer richting Meulebeekse "bergen" en Ardooie Veld.
Ben je nog steeds van het zelfde gedacht?veeteeteetje wrote:... veel stroken zullen nog niet echt volledig opgedroogd zijn hier rond het ingelmunsterse...
Ik denk dat je beter een laagse huidcreme zou aanbrengen zondag
@ loperke: wat kan ik verwachten van de tocht.
% offroad, bos, single tracks,...