15/03/2009 Gits

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

Zie ne KEE waar we al mee bezig zijn mannen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mailing met organistatie van heestert is al begonnen.

stefaan;
allereerst proficiat met jullie tocht en de geleverde inspanningen !!
alleen jammer dat hij samenviel met onze tt in heestert,mss kunnen wij voor volgend jaar iets regelen dat wij niet in elkaars vaarwater zitten
wij nemen normaal elk jaar de week na rekkem !
hoe zien jullie dat ?
we kunnen er eventueel een "top" maand maart van maken met heel goeie organisaties zoals anzegem,rekkem,heestert,gits(allen op zondag)
graag uw mening
mvg
herder pollie
nico ysenbaert
maarkedal

btw:vergeet onze supertocht niet in maarkedal op 23 mei;
vanaf nu gaat mijn volle aandacht naar de herdermarathon(tis een obby hé)
groetjes

Zo kunnen we iedereen van dienst zijn e.

Groeten
Bakkerke
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

Reikhalzend hebben we uitgekeken naar de eersteling van de grysperre's, we hebben er zelfs een prachttocht in Frankrijk voor laten liggen. Het parcours bracht wat we er van hoopten, en zelfs meer. In een streek die nu niet bepaald hoog aangeschreven staat op mtb-gebied hebben deze mannen getoont dat mits wat zoekwerk en flink wat werklust, een uitdagend parcours mogelijk is. In al hun enthousiasme hebben ze alle, maar dan ook alle bomen in de streek voorzien van een lintje, zodat we er zeker geen één zouden missen. Braakliggende stukken werden gemaaid, geëffend , op juist voorzien van een bultje, zodat wij ons zouden kunnen uitleven. Hier en daar is blijkbaar nog een extraatje mogelijk, aangezien de quotering maar tot 3 *** ging. Alhoewel, voor sommigen was 1* al te veel #-o . Hoogtepunten voor mij: 't speelplein en de berm naast de staatsbaan.
In ieder geval de andere toertochten in de streek hebben enkele offroadstukken xtra ter beschikking, hopelijk maken ze er gebruik van.
Zelf hebben wij er een rustig tochtje van gemaakt, zodat we tenvolle konden genieten van het parcours. Alhoewel, na de xtra bevoorrading bij Slijkske =D> , hadden er enkele plots haast, en ging het tempo plots dubbel zo snel. Na het moeras, was er een hergroepering, maar Traxer had in de offroad in en rond Mariasteenprecies nog wat proteïnen over. In de laatste offroadstrook probeerde ik nog slijkske uit het wiel te rijden, maar de verkeersborden 30km/h en Traag rijden zorgden ervoor dat ik hem niet los reed :^o .
TAF RAPIDO
Mountainbiker

Post by TAF RAPIDO »

Juppe ben langs de korste weg terug naar Gits gereden kwestie van niet voor een tweede maal panne te hebben.Stuur je adres maar door via pb ik bezorg je die powerlink wel en t'is geen kwestie van geld maar principe ik was al zeer content dat ik geholpen was vond het echt sjiek van u. [-o< =D> =D>
Voila voor wat een forum niet allemaal goed is,en nogmaals merci.
CIAO TAF
van_hoof
Mountainbiker

Post by van_hoof »

dees is de mountainbikespirit ten top vindik =D>
Metalbiker
Mountainbiker

Post by Metalbiker »

Amai, ben al aan de late kant tipmij om een verslagsken te krabbelen ...

Toch in naam van de deelgenomen Tegenterters =D> =D> =D> tot de 13de

Neen, zoals wel verwacht, cfr jullie voorbereidingswerk, een TT om te noteren en jaarlijks aan te vatten.
DE Grysperres hebben zich volledig gesmeten om GITS en omstreken uit te kammen tot de laatste luis. Zo heb ik het graag. :bounce: :bounce: :bounce:

Heb al meermaals de streek aangevat in het verleden, maar geen enkele kon me uitermate als deze bekoren. :roll: #-o

Zoals je verwachtte, die GAY- pijltjes waren een ramp. Meermaals de juiste weg gepasseerd en de remmen moeten toesmijten. #-o #-o #-o

Volgend jaar zal onze delegatie zeker opnieuw aanwezig zijn.

Greets
8) Metalbiker 8)
Benneke
Mountainbiker

Post by Benneke »

van_hoof wrote:dees is de mountainbikespirit ten top vindik =D>
+1
leffingenoartje
Kerstman

Post by leffingenoartje »

Gisteren ook genoten van deze verassende nieuwe toertocht =D>
mijn epistel staat te lezen op volgende link
veel lees plezier...

http://www.choufkes.be/mtb/ritverslagen/Gits.htm
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

cowboy peter wrote:Reikhalzend hebben we uitgekeken naar de eersteling van de grysperre's, we hebben er zelfs een prachttocht in Frankrijk voor laten liggen. Het parcours bracht wat we er van hoopten, en zelfs meer. In een streek die nu niet bepaald hoog aangeschreven staat op mtb-gebied hebben deze mannen getoont dat mits wat zoekwerk en flink wat werklust, een uitdagend parcours mogelijk is. In al hun enthousiasme hebben ze alle, maar dan ook alle bomen in de streek voorzien van een lintje, zodat we er zeker geen één zouden missen. Braakliggende stukken werden gemaaid, geëffend , op juist voorzien van een bultje, zodat wij ons zouden kunnen uitleven. Hier en daar is blijkbaar nog een extraatje mogelijk, aangezien de quotering maar tot 3 *** ging. Alhoewel, voor sommigen was 1* al te veel #-o . Hoogtepunten voor mij: 't speelplein en de berm naast de staatsbaan.
In ieder geval de andere toertochten in de streek hebben enkele offroadstukken xtra ter beschikking, hopelijk maken ze er gebruik van.
Zelf hebben wij er een rustig tochtje van gemaakt, zodat we tenvolle konden genieten van het parcours. Alhoewel, na de xtra bevoorrading bij Slijkske =D> , hadden er enkele plots haast, en ging het tempo plots dubbel zo snel. Na het moeras, was er een hergroepering, maar Traxer had in de offroad in en rond Mariasteenprecies nog wat proteïnen over. In de laatste offroadstrook probeerde ik nog slijkske uit het wiel te rijden, maar de verkeersborden 30km/h en Traag rijden zorgden ervoor dat ik hem niet los reed :^o .
Volledig mee eens, doch die 'proteineaanval' was maar van korte duur. :-? Binnenkort wat koolhydraten toevoegen en opbouwen naar 'the comeback' #-o einde mei. Aan de organisatie: =D> =D> =D> en nu de negatieve kritiek: beter gekleurde pijlkes en een andere datum! :wink: Ik zou deze zo graag terug rijden (alleen al om die 'warme bakker taarten' te proeven, waar ik nu van moest blijven... :(
oxirane
Mountainbiker

Post by oxirane »

Al verschillende keren in de streek komen rijden maar dit was wel de beste die ik daar ooit gereden heb omwille van de vele nieuwe stroken en het uitgelezen parcours.
De bevoorrading, douches en locatie was gewoon uitstekend.
Pijltjes, hmmm Wie had die kleuren gekozen?

Voor de rest : een dikke "Chapeau voor de Grysperre's".
=D> =D> =D> =D> =D>
Doe zo voort en dit wordt een niet te missen tocht op de MTB-kalender.

PS: Zal volgend jaar iets vroeger moeten starten want de sporthal was bijna volledig opgeruimd wanneer ik aankwam. Misschien toch iets meer rekening houden met laatstarters op de grote toer.
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Beter laat dan nooit :oops:
Veel moet ik niet meer toevoegen aan alle commentaren hier =D> =D>
Ik heb me met de bende super gejeund.
De streek ken ik als mijn broekzak en met andere tochten hier rond de kerk liep ik niet zo hoog.
Maar deze is echt wel een schoon ritje.
Volgen jaar ben ik zeker terug aanwezig :bounce: :bounce:
Post Reply