De lente komt eraan mannen
Post je (sportieve) prestaties van de dag
Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
80 km op de baan, en even op de terril (is geen terril, maar een soort zwembad met modderbaden....nie te doen !!!! op de kleinste verzet ter plaatsen trappen 8 km per uur, op vlakke terrein)...nog een paar weken wachten dus. Alleen een positief bericht: heb vandaag een bij en een hommel gezien, en op de fietsroute veel vliegen e.d in mijne moel gekriegen.
- jakke-pompier
- Mountainbiker
Post by jakke-pompier »
vandaag in de voormiddag 34km gedaan op de tt in Geel
namiddag naar het circuit van zolder getrokken met de racefiets, en daar nog eens een dikke 70km gedaan tegen een gemiddelde van 32km/u.
Goei voorbereiding voor de rvv en de mont ventoux.
namiddag naar het circuit van zolder getrokken met de racefiets, en daar nog eens een dikke 70km gedaan tegen een gemiddelde van 32km/u.
Goei voorbereiding voor de rvv en de mont ventoux.
- buffel
- Mountainbiker
na lang geen tijd gehad te hebben vandaag nog eens op de fiets gekropen :) naar herentals stukje bloso wat gespeeld tussen herentals en lille en dan stukje in de lilse bloso route daarna terug naar huis goed voor 46km toch een goede 40km bos-zandwegen tegen gemiddelde van 22
voelde me goed en wat een lekker weer he
Gisteren met start to run 3.3km gaan lopen en morgen gaan we voor wat meer mss kan ik ooit wel eens deelnemen aan een winterduatlon dan.
Maar dan moet ik eerst nog heel heel veel trainen.
Gisteren met start to run 3.3km gaan lopen en morgen gaan we voor wat meer mss kan ik ooit wel eens deelnemen aan een winterduatlon dan.
Maar dan moet ik eerst nog heel heel veel trainen.
- Sgt.Stedenko
- Mountainbiker
Post by Sgt.Stedenko »
Vandaag me ne kameraad nen toer van ongeveer 45 km gedaan. Meeste op de baan, later offroad