15/03/09 Geel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
MTB-rookie
Mountainbiker

Post by MTB-rookie »

dik in orde :bounce:
El Shetlando
Mountainbiker

Post by El Shetlando »

Dit is inderdaad een van de mooiste tochten die jaarlijks georganiseerd worden ,goed afgepeild,goede bevoorrading dus goede organisatie =D>
MTB Okselaar
Storm
Mountainbiker

Post by Storm »

Ook naar Geel afgezakt vandaag, en absoluut geen spijt van gehad.
Alles was zeer goed en duidelijk afgepijld met grote en goed zichtbare pijltjes. Ook de bevoorrading was dik in orde : zeer veel keuze!! Ik heb er trouwens veel gezien die dat heuveltje net voor de bevoorrading links lieten liggen en direct de bevoorrading binnenreden :lol:
Het parcours zelf was ook super : heel veel singletracks, bijna gene asfalt gezien.
Van spijkers gelukkig geen last gehad, en van modder evenmin. Die zeveraar die hier sprak over het feit dat het modderig ging zijn kent er precies niks van.
Ook ik had me een beetje in het weer vergist, ik had het kouder verwacht, gezweet dat ik heb!! (wel niet alleen door de zon die regelmatig kwam piepen zenne :wink: )
Ik denk dat ik ongeveer 46 km had op't einde met een gemiddelde van 21,9 km/h
kristof_d
Mountainbiker

Post by kristof_d »

Voor mij was dit ook een perfecte toertocht.
Geen enkele opmerking te geven, gewoon perfect.
Ghostbiker Mrc
Mountainbiker

Post by Ghostbiker Mrc »

Inderdaad een perfecte tocht,een dikke pluim voor alle mensen die dit voor ons bikers hebben mogelijk gemaakt,ook nog een dank woordje aan de seingevers op de oversteekplaatsen vaak een vergeten groep die ook hun zondagvoormiddag opofferen voor ons plezier =D>
spencerbok
Mountainbiker

Post by spencerbok »

dat is waar , speciaal voor de seingevers =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Geoffe
Mountainbiker

Post by Geoffe »

Wreed goed geamuseerd.
Perfecte organisatie en schoon tochtje ... deed deugd om nog eens in de geboortestreek te rijden.
De bike-wash was zeker origineel.

Tot volgend jaar
Dannes xc
Mountainbiker

Post by Dannes xc »

Zondagavond hebben we de balans opgemaakt van onze 5de editie;
Kort samengevat:
* iedereen binnen de organisatie(leden,helpers,seingevers,Rode Kruis,....) heeft zijn taak "SUPER" uitgevoerd. #-o

*Het weer heeft zich aan de afspraak gehouden en dat liet zich spreken daar er een massale opkomst van bik(st)ers uit alle streken van het land aanwezig waren.Zelfs onze "noorderburen" hadden een sterke delegatie naar de Kempen afgevaardigd =D>

*Buiten al deze sportievelingen mogen we natuurlijk niet onze"Gulle Sponsors" vergeten om hen ook in de schijnwerpers te zetten,want zij maakten het grotendeels mogelijk om dit evenement te doen slagen.

*Al deze lovende en positieve reactie die we van jullie mogen aanhoren,lezen is een teken dat we goed bezig zijn en dat in de toekomst zullen blijven doen.

*Enig minpuntje dat er was is de "nagelklopper" van dienst maar ooit loopt hij wel eens tegen de lamp en krijgt hij/zij de rekening gepresenteerd [-X

*Wat de ongelukkige biker betreft kregen we van de Rode Kruis helpers positief nieuws dat zijn kwetsuur al bij al nog zal meevallen.

XC BIKERS "danken" iedereen =D> en tot 2O1O :bounce: :bounce:

ps:Foto's van de TT zijn in de loop van de week te bekijken op www.xcbikers.be
Steenrijen
Mountainbiker

Post by Steenrijen »

zouden het nagels geweest zijn?? Ik heb vrij veel braamstruiken onderweg tegengekomen. En deze planten hebben vrij scherpe uitsteeksels. :-?
fcb
Mountainbiker

Post by fcb »

stanton wrote:zouden het nagels geweest zijn?? Ik heb vrij veel braamstruiken onderweg tegengekomen. En deze planten hebben vrij scherpe uitsteeksels. :-?

Euh ja , als de nagels uit de wortels steken.....
Post Reply