15/03/09 Belsele

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Het was een zeer mooie tocht, alweer. Net zoals vorig jaar trouwens.
Zeer goed uitgepijld, zeeeeer ruime bevoorrading, er waren 3 soorten koeken, bananen en drank. Sommige zijn hier blijkbaar gewoon van elke week een brunch te krijgen tijdens de bevoorrading, ge moet mij eens vertellen waar gij zoal gaat rijden, zal eens mee gaan dan. :lol:

Voor de rest misschien wel een kleine opmerking, waarom niet het volledige crossparcourtje in Waasmunster? Dat is maar een kleine km verder maar wel zeer leuk. Ook misschien volgend jaar bewaakte fietsparking voorzien. Kan wat schelen aan het drankverbruik in de sporthal.
Wat die wandelaars betreft daar heb ik eigenlijk geen last van ondervonden, mijne kameraad daarentegen vroeg aan de zandstrook in Waasmunster zeer vriendelijk aan iemand of hij even kon passeren, diene Neanthertaler liep gewoon in het midden van de weg en je kon er niet langs, zijn antwoordt was dat hij enkel een koek op zijn bakkes kon krijgen maar dat hij niet uit de weg ging. Sportief van diene paljas toch, wij hebben toch ook betaald om te rijden net als die wandelaars, wederzijds respect daar kom je het verst mee! :evil:
briezer
Mountainbiker

Post by briezer »

Vandaag de 49km gereden en moet zeggen dat het een ideale tocht is om u voor te bereiden op de lange afstandsritten van de zomer.....men kan km's bollen maar naar mijn gevoel iets te veel verhard.
In elk geval heb ik mij geamuseerd, ook al dankzij het mooie weer.
En aan SD2E, ja jong gij zij goe bezig, al die mensen die elke week in de weer zijn om ons onze hobby te laten uitvoeren op zo'n manier bedanken ("sorry ik schrijf mij niet meer in"). Heb toch een beetje respect voor de mensen/clubs die zich inzetten om u en veel anderen zondagmorgen bezig te houden. Uiteraard kunnen zij niet aan ieders wensen voldoen maar elkeen doet dit met enkel de bedoeling om ons onze hobby te laten uitoefenen.
Misschien gewoon de BLOSO toerekes gaan rije hé daar moete ni inschrijven. Maar daar vind ge natuurlijk ook nergens een bevoorrading (te vroeg noch te laat) en als ge u wilt wassen zult ge toch in u portomeneke moeten gaan.
Dickie
Mountainbiker

Post by Dickie »

Proficiat aan de organisatie.
Stoor jullie iig niet aan de negatieve commentaar van sommigen die zich niet realiseren hoe verwend ze zijn.
Moesten ze bij mij zo komen zaniken, ik zou er op den duur de brui aan geven.
Dan kunnen er enkel nog Bloso-toertjes gereden worden, geen bikewash, geen aprés met gelijkgezinden, geen douches, geen bevoorrading, geen no-brains tochten waar je enkel maar de pijltjes in het oog moet houden, enz.
Maar ik ben niet Dirk Cornu (plus de organiserende clubs).
Zij maken onverdroten een succes van de Ronde... =D>

De tocht dan:
Ik had veel meer modder verwacht en had daarom de singlespeed opgetuigd.
Maar heb mij dat beklaagd, het was integendeel een vlot en snel bollend parkoertje met slechts hier en daar een vettig plekje.
In het deel na de bevoorrading zat meer off-road met toch weer wat nieuwe paadjes.
Ideaal voor de grote plateaus, maar die had ik dus niet bij :lol: .
De dieselmotor kan die hoge toerentallen niet goed meer aan, tja de forme is na die lange winter ook niet veel soeps meer :wink: .
Bulls-Eye daarentegen heeft zijn goede fysiek teruggevonden en stond mij al op te wachten bij de ravi.
Kon daar nog net vermijden om niet van de fiets te vallen :lol:.
Nog van een korte aprés genoten.
Op de agenda: De avondtocht op 21/03 in Bazel :bounce: .
Weer eens wat anders.
flandersbiker
Mountainbiker

Post by flandersbiker »

ik em de 40 gereje goeie tocht genoeg baan om es te recuperen dus parcour was goe vr mij was de bevoorading ook goe dus goed georganiseerd !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =D> :-D 8) het weer zat ook mee dus ik ben blij naar huisgegaan =D> :lol:
Post Reply