69-er (3x9)

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Post Reply
roboweasel
Mountainbiker

69-er (3x9)

Post by roboweasel »

Hoi,

zijn er hier 69 fietsers?
Ik zou graag een nieuwe fiets kopen en lees dat deze wel goed zou zijn voor mij.
Ik zij nl veel op platte wegen en banen (woon aan de kust), af en toe op het strand en in de heuvels.
Ik rij af en toe eens een TT mee, zelden in de winter als het "nat en vettig" ligt maar redelijk veel in de zomer (zowel in de polders als het heuvelland).

Is dit nu echt iets voor mij??????

Graag jullie raad en bevindingen [-o<

Het gaat hier wel over deze met versnellingen NIET de singlespeed

Grtz
pacer
Mountainbiker

Post by pacer »

Het is onbegrijpelijk dat het 29er principe niet doorbreekt in Belgie :wink: , een land zonder echte hoogtemeters is er eigenlijk perfect voor.

Specifieke ervaring met 69ers heb ik niet, motriciteit achterwiel en comfort voorwiel lijken me wel leuk, ns raad opzoeken bij dirtypages en singlespeed.nl of zo, specifiek voor de rij eigenschappen dan als je geared gaat :wink:

Succes!
Headshot
Mountainbiker
Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Post by Headshot »

pacer wrote:Het is onbegrijpelijk dat het 29er principe niet doorbreekt in Belgie :wink: , een land zonder echte hoogtemeters is er eigenlijk perfect voor.

Specifieke ervaring met 69ers heb ik niet, motriciteit achterwiel en comfort voorwiel lijken me wel leuk, ns raad opzoeken bij dirtypages en singlespeed.nl of zo, specifiek voor de rij eigenschappen dan als je geared gaat :wink:

Succes!
hangt ervan af waar je gaat rijden e, in de Ardennen zijn hoogtemeters genoeg te vinden
Post Reply