Aan SD2E
Het feit dat op een bevoorrading al eens iets ontbreekt mag toch geen reden zijn om "zwart" te gaan fietsen.
Er zijn een pak mensen die voor deze tocht een pak uren in de weer zijn om alles perfect te laten lopen.
En zoals je al zei was het parcours dik in orde.
Organisatie : van mij krijgen jullie een pluim
15/03/09 Belsele
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Aan SD2E
Het feit dat op een bevoorrading al eens iets ontbreekt mag toch geen reden zijn om "zwart" te gaan fietsen.
Er zijn een pak mensen die voor deze tocht een pak uren in de weer zijn om alles perfect te laten lopen.
Deze morgen ook gestart in Belsele. Het vrouwke met de jongste de 32km en ik met Charlotte de 42.
Was inderdaad een mooi toerke. Ik rijd al een heel tijd in het Waasland en ook regelmatig de ritten van de ronde van het Waasland en ik heb vandaag stukjes gereden die ik nog niet gedaan had
De bevoorrading was voor mij goe in orde. We zijn zelf rond 9:30 gestart maar er was van alles voldoende. Drank, bananen, appelsientjes, rijstkoeken, peperkoek, rotskes me Chocolade dus zeker geen klagen. toen we toekwamen lagen er alleen nog wat bananen, maar wat later werden de appelsienen terug aangegevuld. Er was maar 2 man/vrouw en ik vermoed dat ze met de weersvoorspelling iets minder volk verwacht hadden dus het duurde iets langer voor alles bijgevuld was, maar er was zeker genoeg.
Ik begrijp trouwens niet dat iemand aan een tocht begint zonder zelf drinken mee te brengen. Als je alleen aan de bevoorrading drinkt houd je volgens mij je vochtgehalte niet genoeg op pijl. Het is ook moeilijk om voor iedereen goed te doen met 3 afstanden. Als de bevoorrading vroegere was, dan was ze te vroeg voor de kleine ronde.
En zwart rijden
De mensen die de tochten organiseren zijn al een aantal dagen op voorhand bezig om de pijltjes te hangen en zijn de dag zelf vroeg op pad om alles te controleren. Na de tocht moet alles nog eens afgebroken worden.
Bij het toekomen ook nog iemand uit de nood geholpen die toekwam en waar de voorband plat stond. Toevallig had ik mijn pomp bij, dus dat was snel geregeld. Ze ging mij wel een pintje trakeren aan de aankomst had ze gezegd. toevallig kwamen we samen terug toe aan de sporthal, maar da pintje heb ik niet gezien
. Maar was wel content dat ik ze uit de nood heb kunnen helpen
Was inderdaad een mooi toerke. Ik rijd al een heel tijd in het Waasland en ook regelmatig de ritten van de ronde van het Waasland en ik heb vandaag stukjes gereden die ik nog niet gedaan had
De bevoorrading was voor mij goe in orde. We zijn zelf rond 9:30 gestart maar er was van alles voldoende. Drank, bananen, appelsientjes, rijstkoeken, peperkoek, rotskes me Chocolade dus zeker geen klagen. toen we toekwamen lagen er alleen nog wat bananen, maar wat later werden de appelsienen terug aangegevuld. Er was maar 2 man/vrouw en ik vermoed dat ze met de weersvoorspelling iets minder volk verwacht hadden dus het duurde iets langer voor alles bijgevuld was, maar er was zeker genoeg.
Ik begrijp trouwens niet dat iemand aan een tocht begint zonder zelf drinken mee te brengen. Als je alleen aan de bevoorrading drinkt houd je volgens mij je vochtgehalte niet genoeg op pijl. Het is ook moeilijk om voor iedereen goed te doen met 3 afstanden. Als de bevoorrading vroegere was, dan was ze te vroeg voor de kleine ronde.
En zwart rijden
Bij het toekomen ook nog iemand uit de nood geholpen die toekwam en waar de voorband plat stond. Toevallig had ik mijn pomp bij, dus dat was snel geregeld. Ze ging mij wel een pintje trakeren aan de aankomst had ze gezegd. toevallig kwamen we samen terug toe aan de sporthal, maar da pintje heb ik niet gezien
zoals al opgemerkt zeer mooi parcour met een mooie bevoorrading vanalles wat kben wel vertrokken om 8u15 het is wel zo dat ze iets te laat kwam voor de 48 km ,ik had 32 km op de teller maar albijal toch een goe ritje gereden ,avg 23,5 ,met de technische passages in het bos en de talrijke wandelaars is da nie zo slecht
alleé voor mij toch
mij zie je volgende keer weer

mij zie je volgende keer weer
Goe bezigSD2E wrote:
Conclusie, volgend jaar zal ik mijn eigen koekske en drinken meenemen maar schrijf ik mij niet in sorry...
En voor de rest was het een prima tocht, dito bevoorrading en als laatste een lekker weertje. Dickie en ik hebben er weer van genoten. Had alleen niet veel tijd voor den apres.
- geitenboer
- Mountainbiker
Post by geitenboer »
@sd2e steek zelf eens eentje in elkaar eens zien of ge die van vandaag kunt overtreffen 
- SD2E
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale RC29 2016, Scott Scale 970 2016, Scott CR1SL 2005
Blijkbaar wel javannoli wrote:daar gade reactie op krijgenSD2E wrote:+ Parcours was in orde.
- bevoorrading op de 50 kwam te laat (op 36km als ik het goed heb) dus tegen dat je daar iets aan had was je al binnen. Zelfde opmerking als vorig jaar trouwens...![]()
-bevoorrading was triestig toen wij aankwamen, met wat geluk nog een stukje overrijpe banaan kunnen bemachtigen en wat energiedrank die met de tuinslang gemaakt was :)
Conclusie, volgend jaar zal ik mijn eigen koekske en drinken meenemen maar schrijf ik mij niet in sorry...![]()
Maar kan mij niet echt schelen mijn gedacht staat erop en iedereen heeft het recht om mij gelijk of ongelijk te geven ga er niet slechter van slapen
-
tploegleiderke
- Mountainbiker
Post by tploegleiderke »
Deze morgend fantastische tocht gereden, proficiat aan de organisatie,
Over de bevoorading wil ik enkel kwijt dat ze voor de tocht van 50km eigenlijk iets te laat was, maar voor de rest tip top in orde
volgend jaar zeker weer aanwezig
Over de bevoorading wil ik enkel kwijt dat ze voor de tocht van 50km eigenlijk iets te laat was, maar voor de rest tip top in orde
volgend jaar zeker weer aanwezig