15/03/09 Belsele

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
geitenboer
Mountainbiker

Post by geitenboer »

ik zal er waarschijnlijk ook zijn
flandersbiker
Mountainbiker

Post by flandersbiker »

kzal er zijn belsele=vet parcour!! 8) hopelijk goew weer = korte broek s altij leuker eh!!!!! 8) 8) :-) :-D
tarzan
Mountainbiker

Post by tarzan »

Guy-ant wrote: Stukje langs autostrade ook .....? [-X [-o<
Wat was er dan mis met dat stukje ?
Als ik het goed heb bedoel je een stukje "spookrijden" richting Gent ?
el stevo
Mountainbiker

Post by el stevo »

leuk, kunnen we ook eens proberen achter de camions hangen 8)
Triple-T
Mountainbiker

Post by Triple-T »

flandersbiker wrote:kzal er zijn belsele=vet parcour!! 8) hopelijk goew weer = korte broek s altij leuker eh!!!!! 8) 8) :-) :-D
Heb vrijdag al gele pijltjes zien hangen in waasmunster.
Daar lag het vorige week alleszins kurkdroog, zo vettig zal het dus niet worden
tarzan
Mountainbiker

Post by tarzan »

Voila net terug van een zeer geslaagde rit !
De parcourbouwer heeft een zeer mooie aaneenschakelingen van toffe stukken gevonden over bekende en minder gekende stukken. Knap gedaan =D> .
Metalcis
Mountainbiker

Post by Metalcis »

net terug van belsele. 32 km + 8 km heen en terug naar huis met de fiets.

Ideaal tochtje voor als je wegens omstandigheden 2 jaar niet meer op de fiets hebt gezeten. Regelmatig een stukje asfalt om te recuperen gecombineerd met leuke bos- en veldwegels, ideale weersomstandigheden, prachtige bevoorrading ( ben om 10u15 vertrokken er er was nog een ruime keuze aan eten en drinken, ook voor de laatvertrekkers =D> )

Enkele spijtig dat sommige stukken samen vielen met de wandeltocht. Sommige wandelaars zijn vriendelijk en houden zich aan één kant van de weg zodat wij bikers andere kant voor ons hebben.

Ben spijtig genoeg ook enkele wandelaars tegengekomen die de volledige breedte van het pad innemen en dan nog moeilijk doen als je vriendelijk vraagt van uit de weg te gaan.

Spijtige zaak, :( als we langs de 2 kanten wat menselijk/hoffelijk zijn dan kunnen we perfect zonder problemen naast elkaar onze hobby uitoefenen. Maar ja,...
geitenboer
Mountainbiker

Post by geitenboer »

idd het was een leuke afwisselende rit enkele nieuwe stukjes leren kennen, en voor de rest veel bekende wegen doch in omgekeerde richting gereden nu wat ook eensl leuk was.
32km dik in orde, bevoorrading ook dik in orde

tot volgende afspraak.
SD2E
Mountainbiker
Location: Scott Scale RC29 2016, Scott Scale 970 2016, Scott CR1SL 2005

Post by SD2E »

+ Parcours was in orde.

- bevoorrading op de 50 kwam te laat (op 36km als ik het goed heb) dus tegen dat je daar iets aan had was je al binnen. Zelfde opmerking als vorig jaar trouwens... :roll:

-bevoorrading was triestig toen wij aankwamen, met wat geluk nog een stukje overrijpe banaan kunnen bemachtigen en wat energiedrank die met de tuinslang gemaakt was :)

Conclusie, volgend jaar zal ik mijn eigen koekske en drinken meenemen maar schrijf ik mij niet in sorry...
vannoli
Mountainbiker
Location: Specialized S-Works 29er &Niner Sir 9 & Ridley Noah

Post by vannoli »

SD2E wrote:+ Parcours was in orde.

- bevoorrading op de 50 kwam te laat (op 36km als ik het goed heb) dus tegen dat je daar iets aan had was je al binnen. Zelfde opmerking als vorig jaar trouwens... :roll:

-bevoorrading was triestig toen wij aankwamen, met wat geluk nog een stukje overrijpe banaan kunnen bemachtigen en wat energiedrank die met de tuinslang gemaakt was :)

Conclusie, volgend jaar zal ik mijn eigen koekske en drinken meenemen maar schrijf ik mij niet in sorry...
daar gade reactie op krijgen :lol:
maar idd de bevoorrading mag wel wat vroeger
heen en terug naar huis 72km ,dus wast geslaagd
Post Reply