15/03/09 Geel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Hans wynants
Mountainbiker

Post by Hans wynants »

ik ga een poging doen om uit bed te geraken maar ben al heel de week goed ziek, op de luchtwegen dus word het fietsen wss nog maar eens uitgesteld...

zo blijft de bike wel in topstaat maar gaat mijn conditie er niet op vooruit, en men gewicht dan weer.... :-?

grtz
A7aIN
Mountainbiker

Post by A7aIN »

ben uit bed geraakt (dank u kindjes), zal er dus wel geraken
zondagsrijer
Mountainbiker

Post by zondagsrijer »

De nagelklopper in Hulsen heeft weer toegeslagen!
Lijkt me een volhouder :( Weer een hoop volk met platte band, op den duur zou je toch echt wel eens een nachtje moeten overnachten en je verstoppen in de bossen op de kopberg om hem (of haar?) te betrappen.
Voor de rest mooi tochtje zoals we gewend zijn in deze omgeving en 2 bevoorradingen, prima in orde.
Het zou wel spijtig zijn moest er op den duur toch veel volk weg blijven owv 1 onnozelaar die het nodig vind om nagels ( of wat dan ook) te kloppen.)
Wij (6man) zijn er gelukkig ontsnapt aan een platte (of 2) band, niet iedereen heeft 2 reservebanden bij.
remco1985
Mountainbiker

Post by remco1985 »

ook weer juist terug van dit tochtje
wel mispakt hoe warm het vandaag ging zijn dus heel de toch veel te warm gehad :-D
over de tocht, die was wel goe georganiseerd, goed bepijld, goed parcours ookwel, soms iets te voor mij en mijn fiets, ook bevoorrading was wel goed, en ook op het einde de aquarius deed wel efkes deugd :-D
A7aIN
Mountainbiker

Post by A7aIN »

super fijne tocht, mijn complimenten aan de organisatie.
kom volgende keer zeker terug!
Steenrijen
Mountainbiker

Post by Steenrijen »

idd geweldige tocht! :-) Van (overdreven) veel slijk was absoluut geen sprake. Goede douches.. niet te warm en toch niet ijskoud. Prima zo.
Kr1stof
Mountainbiker

Post by Kr1stof »

Zalig tochtje, zalig weertje... Toch voor zolang we er van kunnen genieten hebben. We waren met 2 man en dan 3 van de 4 banden plat seg #-o , das geen toeval meer. We wandelen een stukje terug, op 400 meter 6 personen tegen gekomen met platte band(en). Triestige manne die zich met zoiets bezig houden.
Wel spijtig, khad gere heel den toer gedaan.
CyclingDream wrote:Het heeft hier heel de namiddag geregend in Geel en omstreken, dus mij zien ze er niet ! :-?
Als gij toch van Geel (of omstreken) zijt, dan moete toch weten da het al héél lelijk moet doen om modder te krijgen in de Belse bossen.
Kheb nu 50 meter modder gezien, voor de rest perfect hard, een lekker weertje en een massa volk.
spencerbok
Mountainbiker

Post by spencerbok »

zalig tochtje ! goede organisatie , niet veel aan op te merken .alléé als je wilt zeuren zal je altijd wel iets vinden! Geel je komt er , en je komt terug =D>
spencerbok
Mountainbiker

Post by spencerbok »

zalig tochtje ! goede organisatie , niet veel aan op te merken .alléé als je wilt zeuren zal je altijd wel iets vinden! Geel je komt er , en je komt terug =D>
Scottusa
Mountainbiker

Post by Scottusa »

Ferme toertocht , zo goed als gene asfalt gezien eigenlijk .
Goei bevoorrading , alleen spijtig voor dieje mens dieje is gevallen ofzo( hebk niet gezien ) just na de bevoorrading . Chapeau voor die gasten van het rode kruis die direct in de bres sprongen .

Dan opt laatste nog ne goeie aquarius , en dat smaakte serieus :-) .

ps : de vraag aan de bevoorrading " Lag je niet liever nog warm in bed ?"
Antw : NEEEE!!!! :d ;-)
Post Reply