15/03/09 Geel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Héla wie zal er dan den afwas doen?Goffe wrote:Vermist de madam de wagen nodig heeft, is het plan:
ik kom ik met de fiets vanuit Scherpenheuvel tot ginder, doe de 45km ... drink een paar Leffe'sen bol dan zeer verzadigd terug tot in Scherpenheuvel.
Na 2 weken non actief gaat er dan niet veel meer gebeuren zondagnamiddag
- Sandcrawler
- Mountainbiker
- Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen
Post by Sandcrawler »
Ik hoop dat je gelijk hebt want hier(Rijkevorsel) is't al even aan't z..ken en heb anders nog wel eens zin in een tocht waar we het een beetje proper kunnen houden
-
zondagsrijer
- Mountainbiker
Post by zondagsrijer »
Juist toerke ook gereden, NERGENS plassen of modder is wel niet helemaal correct hé, maar wel heeeel weinig, in Hulsen toch enkele licht vettige stukjes, uw ketting zal er niet van weten en modderbandjes zijn zeker niet nodig
Schonen toer zoals we die in Geel-Bel-Hulsen gewoon zijn. En inderdaad, ik ben zojuist wel nat geworden maar dat zou morgen niet meer het geval zijn volgens verschillende sites.
In Bel ontbreken (al) enkele pijlen volgens mij of is het de bedoeling van deze morgen pas te hangen misschien?
In Bel ontbreken (al) enkele pijlen volgens mij of is het de bedoeling van deze morgen pas te hangen misschien?
zondagsrijer wrote: In Bel ontbreken (al) enkele pijlen volgens mij of is het de bedoeling van deze morgen pas te hangen misschien?
De splitsingsborden worden pas morgenvroeg gezet daar het al enkele malen is voorgevallen is dat deze weggesmeten worden door vandalen!!
Normaal wordt straks de toer nog eens gecontroleerd en morgen heel vroeg ook nog eens.
Bedankt alvast voor uw opmerking over Bel!!!