Als het vandaag niet meer regent gaat er morgen niet veel modder te bespeuren zijn in Gistel en omstreken
Ik heb al mijn nieuwe michelin xcr dry er opgelegd voor ze te testen
vandaag de pijltjes gehangen, en het ligt er voor 99% droog bij. Zou opteren voor Racing Ralf vooraan en zelfs voor een Furious Fred achter.
Het is zelf af te raden om een modderband te leggen.
Er zitten 4 technische zone's in en voor de rest wordt het gewoon genieten van het landschap en het voorspelde mooie weer.
En het parours is voor zo'n 50% veranderd tenopzicht van 2008.
Heb juist besloten om dit weekend 2 TT te rijden.
Morgen Gitsel en overmorgen Gits.
Kom vooral naar Gistel om dat ik daar wa kan doorrijden want zondag ga ik mee met een collega waarvan zijn conditie nog nie echt op peil is.
'tZal zondag iets meer op het gemak zijn(hoop ik toch ).
Allez tot morgen tegen een uur of 8 voor de grote toer.
Hopelijk zien we het zonneke.
Heb besloten om met semi slicks te rijden. Is me vorige week in Koksijde zeer goed bevallen en zoals hier gezegd is het parcour moddervrij. Tot morgen rond 08.00 uur.
Hallo , morgen vertrek ik rond 8 h om de grote toer te rijden, t'is aan mijn achterdeur
hopelijk blijft het weer goed ,
dit ter voorbereiding voor zondag in gits
het belooft in Gits een schitterende toer te worden moet maar eens naar hun forum gaan om de filmpjes te bekijken
[/code]
Kzal morgen ook aanwezig zijn, rond 9u voor de grote toer (60km). Verwacht veel van deze tocht, maar ook van het weer dat ons al de hele week beloofd is. Laat ons hopen...
Ik ben deze morgen rond negen uur vertrokken voor de kleine toer.
In het begin zelfs de zon gezien, maar niet voor lang, de wind kwam opzetten en het werd lastiger.
Zeer mooie passage in "kasteelpark" achter het torenhof, blijkbaar was dit een nieuw stuk en het was zeker de moeite waard.
Even heb ik getwijfeld aan het einde van de toer rond de vijver. Ik had de indruk dat daar pijltjes verdwenen waren.
Een mooie tocht, goeie bevoorrading... meer moet een mens niet hebben
Last edited by lucvdb on Sat 14 Mar 2009 15:14, edited 1 time in total.