15/03/09 Geel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
lucky7
Freelance medewerker

Post by lucky7 »

Reeds enkele malen deze tocht gereden en ik zal er dit jaar ook weer bijzijn.Met de bike van thuis naar de Lissenvijver en de 45km bollen. :wink:
Benneke
Mountainbiker

Post by Benneke »

Ik zal er ook zijn :bounce:
Ebo
Mountainbiker

Post by Ebo »

:bounce: De TT Bikers kunnen niet afwezig zijn, het is immers onze clubverjaardag!!! #-o

Inderdaad is ons clubke heerlijk ontsproten op de eerste XC Bikers toertocht, en zijn we van 5 pioniers naar 25 fantastische bikers uitgegroeid. Vijfde toertocht en vierjarig bestaan. =D> =D> =D>
En of dat gevierd wordt! :drunk: #-o

Tot zondag!!!
Geoffe
Mountainbiker

Post by Geoffe »

Vermist de madam de wagen nodig heeft, is het plan:
ik kom ik met de fiets vanuit Scherpenheuvel tot ginder, doe de 45km ... drink een paar Leffe's :drunk: en bol dan zeer verzadigd terug tot in Scherpenheuvel.
Na 2 weken non actief gaat er dan niet veel meer gebeuren zondagnamiddag #-o
Michaël
Mountainbiker

Post by Michaël »

Goffe wrote:Vermist de madam de wagen nodig heeft, is het plan:
ik kom ik met de fiets vanuit Scherpenheuvel tot ginder, doe de 45km ... drink een paar Leffe's :drunk: en bol dan zeer verzadigd terug tot in Scherpenheuvel.
Na 2 weken non actief gaat er dan niet veel meer gebeuren zondagnamiddag #-o
Héla wie zal er dan den afwas doen? 8)
prinske
Mountainbiker

Post by prinske »

De Herkermtbclub zal er ook zijn
Dannes xc
Mountainbiker

Post by Dannes xc »

Net terug van het afpijlen,parcour is uitstekend berijdbaar,nergens plassen of modder,slijk te bespeuren.Volgens Frank en Sabine zou het droog blijven boven Geel.
Dus met z'n allen afzakken naar Geel en biken maar =D>
Sandcrawler
Mountainbiker
Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen

Post by Sandcrawler »

Ik hoop dat je gelijk hebt want hier(Rijkevorsel) is't al even aan't z..ken en heb anders nog wel eens zin in een tocht waar we het een beetje proper kunnen houden
zondagsrijer
Mountainbiker

Post by zondagsrijer »

Juist toerke ook gereden, NERGENS plassen of modder is wel niet helemaal correct hé, maar wel heeeel weinig, in Hulsen toch enkele licht vettige stukjes, uw ketting zal er niet van weten en modderbandjes zijn zeker niet nodig :wink: Schonen toer zoals we die in Geel-Bel-Hulsen gewoon zijn. En inderdaad, ik ben zojuist wel nat geworden maar dat zou morgen niet meer het geval zijn volgens verschillende sites.
In Bel ontbreken (al) enkele pijlen volgens mij of is het de bedoeling van deze morgen pas te hangen misschien?
Dannes xc
Mountainbiker

Post by Dannes xc »

zondagsrijer wrote: In Bel ontbreken (al) enkele pijlen volgens mij of is het de bedoeling van deze morgen pas te hangen misschien?

De splitsingsborden worden pas morgenvroeg gezet daar het al enkele malen is voorgevallen is dat deze weggesmeten worden door vandalen!!
Normaal wordt straks de toer nog eens gecontroleerd en morgen heel vroeg ook nog eens.
Bedankt alvast voor uw opmerking over Bel!!!
Post Reply