hallo iedereen
ik ben een beginnend biker en heb me net een mountainbike gekocht, net dezelfde als Daaf.
ne Merida TFS 500 met Magura-remmen!
ik ga hem morgen afhalen en dan kan ik van start gaan!
waarschijnlijk ook in Buggenhout-bos want kwoon er vlakbij!
Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
wel jongen , veel plezier met uwe MTB, maar vooral niet te rap alles willen geven ???? het best is op uw gemakske gaan rijden ,en niet te rap u forceren, wat dat kan pijn doen, en ik weet de meeste stoppen er dan mee, dus op u gemakske, veel plezier en geluk,GV wrote:hallo iedereen
ik ben een beginnend biker en heb me net een mountainbike gekocht, net dezelfde als Daaf.
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
Leuke bikes boys !!GV wrote:hallo iedereen
@TimDC ... nog iets van Glen gehoord ? Wie gaat er allemaal mee naar Belsele ?
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
Indien je doelstelling is om met je nieuwe bike de natuur in te trekken en het veld/bos in te duiken zou ik niet te lang wachten met de toertochten
. De meeste toertochten zijn véél te leuk om te missen, DOEN
Elke toertocht heeft verschillende afstanden, kies in begin de afstanden van +- 30km. Start op't gemak en onderweg is er steeds een bevoorrading waar je eveneens even op adem kan komen indien het nodig zou zijn. Je zal merken dat je snel over zal kunnen gaan naar de afstanden van 40 a 50km ... the sky is the limit
Waar heb je uw Merida eigenlijk gekocht ?
Waar heb je uw Merida eigenlijk gekocht ?
Last edited by flaming_jakke on Sat 14 Mar 2009 00:58, edited 1 time in total.
- TimDC
- Mountainbiker
Ik denk als je het rustig houd van in het begin je wel TT's kunt mee doen van zo'n 30km. Dat moet zeker lukken, zeker als je hier in de buurt blijft.GV wrote:Bedankt voor de tips!
Ik ben van plan om rustig te beginnen, dus voor mij zeker nog geen TT.
Kan ik best eerst wat op de weg rijden? En na wat conditie opgebouwd te hebben, pas het veld in?