Mtb'ers Noorden van Antwerpen (Omstreken Stabroek)

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
cracra
Mountainbiker

Weekendtochtje

Post by cracra »

Ej manne!

vant weekend ben ik er eindelijk nog is bij... Na zwaar weekendje vorige week :drunk:
Voor mij zalt zoals voor de meeste vd papegaaien richting Oud-Heverlee gaan! Hopen op goe weer en dan de 70km afknallen :roll:

Sorry dak er ni bij was vorige week maar zoals gezegd wast zwaar, lag pas om 9u!!! in men bed [-X

Zaterdag wou de Sammy nog gaan toeren met de racer, maar ik zit dan bij schoonfamilie in Amsterdam. Miss daar met t fietske naartoe :^o
Hopelijk wordt het niet te laat...

Allé tot de zondag dan maaar zeker? Hoelaat vertrekken we? Ik dacht tegen 8u... tis toch efkes rijden...

Let me know
StrammerMax
Mountainbiker
Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514

Papegaai in Meerdaelwoud gespot!

Post by StrammerMax »

Dit zijn mijn plannen voor zondag 15/03/09:

- TT in Oud-Heverlee
- thuis vertrekken om 8.00 u
- ginder aan de toer vertrekken om 9.00 u
- 50 km rijden
- als de Papegaaien afspreken voor een pint na de rit, hetzij in Heverlee, hetzij in De Papegaai, zal ik er proberen te zijn

Ik heb vroeger al twee keren de Meerdaelwoudroute gereden, waarvan de tweede keer met de BPSD, de eerste keer 55 km en de tweede keer 59 km. Ik doe daar toch bijna 3,5 uur over. Sommige beklimmingen zijn voor mij zware kost. Als ik ter plekke voel dat het toch gaat lukken ga ik alsnog voor de 70 km. De jonge Papegaaien ga ik niet kunnen bijhouden!

Ik kan één biker meenemen indien gewenst (ook niet-Papegaai welkom), maar hij zal ginder op mij moeten wachten aan de aankomst!

Aan de foto's in het topic te zien sprak de TT in Heestert me ook aan, maar ik denk dat die nog zwaarder is, het is ook een stuk verder van Antwerpen, ik kan er maar één kiezen en ik wil ook wel eens biken waar de andere gaaien biken, ook al ga ik moeten lossen!
StrammerMax
Mountainbiker
Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514

Papegueros die wedstrijden rijden?

Post by StrammerMax »

Zijn er kerels die al eens meegedaan hebben aan wedstrijden zoals "de 10 uren van Grobbendonk"? Iemand interesse daarvoor? Papegaaien? Niet-papegaaien? Er is een biker die op zoek is naar 3 deelnemers om een ploeg te vormen: 1 jonger dan 40 jaar en 2 ouder.

10 uren: http://www.10urenvangrobbendonk.be/

oproep van pvlw: http://www.mountainbike.be/forum/viewtopic.php?t=61304

:P
remco1985
Mountainbiker

Post by remco1985 »

10 uren is wel veel e :-D

ben wel nog stuk jonger als 40 :P
StrammerMax
Mountainbiker

Papegaai marathont in Grobbendonk en nachtbraakt in Bazel!

Post by StrammerMax »

Ik heb anders wel zin om daar eens aan mee te doen en aan te sluiten bij dat groepje van die twee broers!

Het topic over de 10 uren van Grobbendonk vind je hier. Het staat onder de hoofding "Marathons, chrono's en wedstrijden".

Die avondrit in Bazel volgende week zaterdag zegt me ook wel wat!
Trotsebelg
Mountainbiker

Post by Trotsebelg »

Kweni of ik vrij ben voor dat. Kgaan wss al met 24u van euh... kan ni op naam komen atm ;-) meedoen.

Gr
remco1985
Mountainbiker

Post by remco1985 »

en hoe is het met de medebikers gegaan?
met dit zalig weertje hebben we meer geluk gehad als vorig weekend!

=D>
Trotsebelg
Mountainbiker

Post by Trotsebelg »

Ik zen al ni gegaan. Klag er in toen ze vertrokken...
StrammerMax
Mountainbiker

Papegaaien in Meerdaelwoud! Kater in Hoevenen!

Post by StrammerMax »

Ik ben sinds 15.30 u terug thuis van Heverlee, mijn fietske is gekuist, m'n kleren zijn al gewassen en mijn verhaaltje is geschreven! Er waren vijf Papegaaien (Dennis, Davies, Bart, Werner en StrammerMax) en een vriend van een Papegaai (denk ik) en zij hebben mij allemaal opgemerkt toen ik na 27 km langs de kant m'n lekke band ging vervangen! Aan de aankomst nog samen een Leffe gedronken! Mooie toer, veel bos, weinig singletracks, veel holle wegen, kasseiwegeltjes en hellingen die voor mij zwaar genoeg zijn! Mijn verhaaltje kan je hier lezen!

Remmo, je had kunnen meerijden. Daarom hoef je ginder niet met me mee te rijden als ik te traag ben of indien je een pak jonger bent!

Trotsebelg, zijt ge uitgefuifd? Toen ik mijn fiets aan 't kuisen was aan mijn garage in Hoevenen zag ik een zwarte KATER zitten! En 'k moest ineens aan u denken!

Dennis en Bart gingen misschien vanavond nog naar De Papegaai, maar ik ben toch maar thuis gebleven. Ik zal op een andere keer wel eens een pint gaan drinken uit solidariteit met de sponsor! Dennis gaat er een blad aan de muur hangen waarop wij onze prestaties kunnen etaleren! Aantal kilometers hé Belg, niet aantal liters! :lol:

Rudie, naar Geel gaan rijden?

Nonkel Nidecker, hebben uw neefjes en nichtjes het weekend overleefd? Gij weet toch dat ge kinderen af en toe eten en drinken moet geven, zeker? :lol:
remco1985
Mountainbiker

Post by remco1985 »

heb die tien uren van grobbendonk eens bezien en da ziet er wel vrij doenbaar uit precies
maar moet ng eens zien of ik vrij ben dan...
Post Reply