15/03/2009 Gits

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
AMG
Mountainbiker
Location: CUBE ltd TEAM is GESTOLEN, CUBE REACTION, COLNAGO Cross World Cup, CANNONDALE FLASH 1, THOMPSON

Post by AMG »

Voilà, het kan niet op bij ons! Nog een laatste filmpje om twijfelaars resoluut te overtuigen van die wel heel erg gave tocht daar in da boeregat Gits waar da die mannen van de Grysperre rondsjooln :-D

Zet je vooral schrap voor de laatste seconden van het fimlpje want daar is de Bakker op z'n best... echt voe joe een krieke te lachn... =D :lol: :lol: :lol: :lol:
http://www.garagetv.be/video-galerij/ka ... rkhof.aspx
ezechiel
Mountainbiker

Post by ezechiel »

dju kzou hem zo graag zelf rijden
filiep72
Mountainbiker
Location: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Post by filiep72 »

Ik stond al heel de week in twijfel : mee met Moustache, Motorbiker,Winnetou en co naar Billy (die ik graag eens zou rijden) of de 1e toertocht van de Grysperres. Dit is een klasieker in wording. Ieder jaar gaan we uitkijken naar het 3e weekend van maart. Zoals de bakker en zijn kornuiten er tegenaangaan verdient respect. Dus rij ik deze in Gits. Het filmpje en de foto's zien er alvast veelbelovend uit.

@ de wakkere bakker : Zijt ge nog niet een klein beetje nerveus aan't worden , nu dat het weekend nadert ? Slapeloze nachten zult ge wel niet hebben daar ge s'nachts werkt :drunk:
padre
Mountainbiker

Post by padre »

Aan signer meer uitleg aub: Heestert-1 :evil: :evil: Gits +1
Wat bedoel je daarmee?
AMG
Mountainbiker
Location: CUBE ltd TEAM is GESTOLEN, CUBE REACTION, COLNAGO Cross World Cup, CANNONDALE FLASH 1, THOMPSON

Post by AMG »

En Jahoor U hoort het goed, nog één extra technisch parcourtje =D> =D>
Het parcours genaamd " AMG TRACK " bevindt zich in m'n achtertuin en is behoorlijk technisch, en natuurlijk ontworpen door den AMG himself :-D
tram4
Mountainbiker

Post by tram4 »

sliekfretter
Mountainbiker
Location: Ghost HTX 5 LC , Storm Nalu beach bike en BXT Carbon beach

Post by sliekfretter »

Filmkes en foto's bekeken en het ziet er goed uit =D> =D> , jullie eerste toertocht zal een succes zijn zeker weten :bounce: , we komen met een paar Dunekeuns uit De Panne , tot zondag :wink:
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

Voila eens extra vroeg uit de veren :drunk: om deze namiddag alles klaar te krijgen.

Nerveus niet nee ben nogal ne gerusten tisten zulle. En als kik al last heb van de zenuwen begin ekik nogal rap onnozel te doen mo kmoe da niet meej zeggen zekers #-o Bewijs het laatste filmpke. Amaai als k'mezelf zo bezig zie precies nen ADHD'er van 35jaar :lol:

We hebben over alles goed nagedacht en denk dat we met alles klaar zijn dus waarover zou ik me nog zorgen moeten maken. 8)

Het planneke is overlopen en alles is geschrapt. =D> =D> =D> voe de grysperre's die gewerkt hebben deze week. (o)

Eigenlijk wel jammer dat we zelf de velo niet zullen moeten pakken zondag om de toer te rijden. :-? Mo hopelijk kunnen we jullie plezieren met den 1e grysperretocht.

De forumhoek in de sporthal zal je herkennen aan zo'n tentje int midden van de sporthal. Dus niet laten van der eens binnen te wippen.

Er zal ook een standje staan met enkele fietsen van Fietsen Maes dit onder een tentje van CUBE.

Inpikken op het parcours zal moeilijk gaan omdat er aan de bevoorrading een controle is op zwart rijden doormiddel van een stuurnummer. Geen stuurnummer is geen bevoorrading.

Groeten en toe zondag
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

@Cowboy :

Hoe laat spreken we af???

6u45 - 7 u aan uw voordeure???
Signer
Mountainbiker

Heestert versus Gits

Post by Signer »

padre wrote:Aan signer meer uitleg aub: Heestert-1 :evil: :evil: Gits +1
Wat bedoel je daarmee?
Ik was voor 92,99999% zeker om naar Heestert te trekken om alvast de bekende bergjes mee te pikken.(3e deelname) :lol: :lol: :lol: :lol:
Na het zien van alle inspanningen met een zeer beperkt aantal mensen om ons als bikers in de watten te leggen heb ik besloten om Gits te rijden. :wink: :wink:
Vandaar de ludieke schrijfwijze Heestert -1 persoon en Gits +1 persoon.
Als ik hierdoor op uw tenen getrapt heb mijn nederige excuses. [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<
Zoals al meermaals vermeld is het een zeer spijtige zaak dat beide TT op dezelfde dag plaats vinden. #-o #-o #-o #-o
Hopelijk kunnen we ze volgend jaar terug allebei rijden and every body happy :lol: :lol:
Alvast veel S6 gewenst met jullie TT

Grtz
Post Reply