Dat had ik al wel gezien, maar dit gaat niet over reinigen.madskatingcow wrote:Allez, omdat gij het zijt : Hope : Centraliseren van de zuigers in de klauw
Maar toch bedankt.
Dat had ik al wel gezien, maar dit gaat niet over reinigen.madskatingcow wrote:Allez, omdat gij het zijt : Hope : Centraliseren van de zuigers in de klauw
Post by wasbeer2006 »
Post by wasbeer2006 »
Rij nu al 2700km met avid pads (voorste schijfrem) rond. Nog steeds niet versleten. De achterste de eerste maal moeten vervangen na zo'n 1500km daarna eens Jagwire's geprobeerd die al na zo'n 480km totaal weg waren (achteraan). De Avids blijken uit verschillende tests het langst mee te gaan maar ... De schijven verslijten duidelijk veel sneller. Originele schijrem is zo'n 2,1mm mijn schijven zijn nu nog zo'n 1,7mm.Benneke wrote:Al 1500 km met avid pads. Op de achterste staat nog 1/4 ongeveer op. De voorste, nog niks versleten bekans.
Daar zit ik niet mee in dat m'n schijven sneller verslijten.TimDC wrote:Rij nu al 2700km met avid pads (voorste schijfrem) rond. Nog steeds niet versleten. De achterste de eerste maal moeten vervangen na zo'n 1500km daarna eens Jagwire's geprobeerd die al na zo'n 480km totaal weg waren (achteraan). De Avids blijken uit verschillende tests het langst mee te gaan maar ... De schijven verslijten duidelijk veel sneller. Originele schijrem is zo'n 2,1mm mijn schijven zijn nu nog zo'n 1,7mm.Benneke wrote:Al 1500 km met avid pads. Op de achterste staat nog 1/4 ongeveer op. De voorste, nog niks versleten bekans.