15/03/2009 Gits

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
ezechiel
Mountainbiker

Post by ezechiel »

om een geschikte datum te vinden is het nooit echt simpel, daar heel veel data slechts laat worden doorgegeven. We hebben deze datum reeds heel lang geprikt, terwijl er nog geen andere doorgegeven werd. Je kunt je wel richten op de periode, maar een afstemmen op mekaar is sowieso niet makkelijk
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

stamper wrote:Is het mogelijk om ter plaatse fietsen te huren. Ik heb een paar tieners die ook eens willen proeven van het mountainbiken.
Enkel via Tillo Martin. adres: Ommegang Zuid 1 8840 Westrozebeke.
tel: 051/780490. fax: 051/780490
pjer
Mountainbiker

Post by pjer »

Goed zo, Grysperrekes !! Een nieuwe tt kan ik best apprecieren en daarom komen we naar zeer grote waarschijnlijk ook af naar Gits.
En daarvoor laat ik wel mijn afspraak met G. Vandecaveye achterwege in Heestert....
den willy
Mountainbiker

Post by den willy »

Zaterdag feestje van het werk :drunk: Zal jammer genoeg forfait moeten geven. Kan het dat er tussen de geite en Handzame pijltjes hangen??? Zag er best vettig uit :-?
Karolus
Mountainbiker

Post by Karolus »

sergo wrote:De bende van Oostnieuwkerke zal ook aanwezig zijn, het is wel dicht bij de deur en ik herken vele stukken op het filmpje maar aan jullie ambitie te zien zal deze tocht zeker niet slecht zijn.
Hopelijk leren wij ook eens een paar van die forumbikers kennen, kwestie van ze een beetje warm te maken voor onze tocht.

Zet ze maar al koud. :drunk: :drunk:
Is matrijs Geertje (Sadef ) lid van jullie groepke?
Jullie zijn in ieder geval van harte welkom...we hopen jullie op een verrrassend parcour te kunnen trakteren...
tot zondag

grtz
Metalbiker
Mountainbiker

Post by Metalbiker »

Ikzelf en nog een aantal Tegenterters mogen ook al op de deelnemingslijst genoteerd worden :bounce: :bounce: :bounce:

Alvast TOP van jullie om de eigen streek nog MEER te VERFIJNEN !!!

Zo zie ik het graag, meer van dat =D> =D> =D>

Tot dan alvast

Greets
8)
sergo
Mountainbiker

Post by sergo »

Karolus wrote:[Is matrijs Geertje (Sadef ) lid van jullie groepke?
Jullie zijn in ieder geval van harte welkom...we hopen jullie op een verrrassend parcour te kunnen trakteren...
tot zondag

grtz
Den geertje zal er zeker bij zijn, onafhankelijk van wanneer hij in zijn bed geraakt, het is namelijk een bijtertje. (zet er maar nog eentje extra koud)
Karolus
Mountainbiker

Post by Karolus »

Héél sportief van den Geert... :drunk:

Om iedereen nogmaals te plezieren ,hebben we nog een filmke ingeblikt over onze allerlaatste stukjes nieuw parcour ...
=P~ =P~ PS: voor maaggevoelige mensen met fantasie : wacht van eten tot je alles gezien hebt... =P~

dit is de link :http://www.garagetv.be/video-galerij/ka ... rkhof.aspx

grtz en tot zondag :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
herder pollie
Mountainbiker

Post by herder pollie »

bij deze wensen wij jullie een suc6volle organisatie !

jammer dat we op dezelfde dag vallen,mss kunnen we daar in het vervolg rekening mee houden
-wij nemen normaal het eerste weekend na rekkem

btw:hopelijk hebben jullie goe weer :wink:
wesley snipes
Mountainbiker

sliekzwiens terrest

Post by wesley snipes »

De sliekzwiens van terrest gaan ook van de partij zijn. =D>
Post Reply