Garmin edge 605-705

Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
Bolleke
Mountainbiker

Post by Bolleke »

Pedro74?Uitschakelen van geluid-instellingen-systeem-daar zie je staan Tonenkies hier uit

Voor hardslag op een van de velden te zetten-instellingen-gegevensvelden,dan bv fietscomputer 1,hier kun je kiezen hoeveel velden.
enter,en je ziet een blauw balkje verschijnen in linker boven hoek.
Als je daar bv je hardslag wil in zien,selteer je hier hardslag. :wink: :wink:
Zal is zoeken naar ne goede link voor routes en trackx uitleg.
Bolleke
Mountainbiker

Post by Bolleke »

Pedro74Hier ne link http://forum.gps.nl/viewtopic.php?t=224 ... a0d5879607

PS: ahja iemand een goeie site met uitleg over tracks, routes, waypoints,... ? Vind nergesn een duidelijke uitleg over hoe het werkt en wat de verschillen zijn.[/quote]
Pedro74
Mountainbiker

Post by Pedro74 »

Bolleke,

Wat een snelle service!!
Mijn 2 vragen zijn beantwoord waarvoor dank (de handleiding die je er bij krijgt stelt toch niet veel voor hoor).

De link daar zal ik ongetwijfeld iets meer tijd voor meoten uittrekken.

BEDANKT
Peter

Bolleke wrote:Pedro74Hier ne link http://forum.gps.nl/viewtopic.php?t=224 ... a0d5879607

PS: ahja iemand een goeie site met uitleg over tracks, routes, waypoints,... ? Vind nergesn een duidelijke uitleg over hoe het werkt en wat de verschillen zijn.
[/quote]
saiko
Test team

Post by saiko »

ik heb mijne vandaag besteld op het werk aan inkoopprijs. (de 705 bundle ) normaal heb ik hem morgen. als het in het weekend mooi weer is kan ik hem direct testen als het slecht weer is kan ik dit forum eens doornemen :)
ben in ieder geval benieuwd.
Tiles02
Mountainbiker

Post by Tiles02 »

Ik heb me gisterenavond ook laten gaan en een edge 705 team edition gekocht op Engelse site. Hopelijk heb ik heb volgende week al (ze zeggen max 3 dagen verzending) en kan ik ook gaan testen.
Ik heb gezien dat er een kaart bestaat voor Gardameer en Dolomieten. Hoe doen jullie dat als je daar rijd??? Ik zal zoiezo kaarten bijkopen maar wie heeft ervaring met Gardameer en heeft tips welke kaart daar best gebruikt word.

Greetz Tiles
SkitZo
Mountainbiker

Post by SkitZo »

Tiles02 wrote:Ik heb me gisterenavond ook laten gaan en een edge 705 team edition gekocht op Engelse site. Hopelijk heb ik heb volgende week al (ze zeggen max 3 dagen verzending) en kan ik ook gaan testen.
Ik heb de mijne onlangs ook in engeland besteld.

Zaterdagavond besteld en donderdag al geleverd. Was bij Handtec.co.uk
De Cisse
Mountainbiker

Post by De Cisse »

Had de mijne op dinsdag (24/2) besteld in de UK en stond de Vrijdag daarna al aan m'n deur :-)
Heb hiervoor 321,86 EUR betaald.Ga er vandaag m'n eerste rit mee doen.
Ps: welk micro sd-kaartje en waar kan ik deze het best bestellen/kopen, en waar moet ik dan op letten (grootte in GB,merk etc.) ?
Herder Scubaluc
Kerstman

Post by Herder Scubaluc »

De Cisse wrote:Had de mijne op dinsdag (24/2) besteld in de UK en stond de Vrijdag daarna al aan m'n deur :-)
Heb hiervoor 321,86 EUR betaald.Ga er vandaag m'n eerste rit mee doen.
Ps: welk micro sd-kaartje en waar kan ik deze het best bestellen/kopen, en waar moet ik dan op letten (grootte in GB,merk etc.) ?
MicroSD kaartje van 2 Gig is het maximum dat je kan krijgen en dat compatibel is met Edge. Er bestaan kaartjes met een hogere capaciteit, maar dit zijn dan MicroSDHC kaartje en die zijn NIET compatibel.
Merk speelt geen rol (SanDisk is het meest voorkomende) kosten ongeveer een 12€ bij ons in de Mediamarkt.
Tiles02
Mountainbiker

Post by Tiles02 »

Tiles02 wrote:Ik heb me gisterenavond ook laten gaan en een edge 705 team edition gekocht op Engelse site. Hopelijk heb ik heb volgende week al (ze zeggen max 3 dagen verzending) en kan ik ook gaan testen.
Ik heb gezien dat er een kaart bestaat voor Gardameer en Dolomieten. Hoe doen jullie dat als je daar rijd??? Ik zal zoiezo kaarten bijkopen maar wie heeft ervaring met Gardameer en heeft tips welke kaart daar best gebruikt word.

Greetz Tiles
Hij is binnen
:bounce: :bounce: :bounce:

Woensdag avond rond 23H heb ik mijn edge 705 besteld (bij wiggle) en deze morgen om 7H50 stonden ze met mijn pakske aan de deur.
Deze middag al mijn eerste test gaan doen, nu het wat droog is hier in de westvlaanders.....
Knappe rappe rosse Raf
Mountainbiker

Post by Knappe rappe rosse Raf »

Heb ook nen 705, plezant speelgoed.
Ook handig voor looptrainingen af te werken via workouts die je met training center op 705 kan plaatsen.

Greetz,

KrrR,
Post Reply