14/03/2009 Gistel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- betonboerke
- Mountainbiker
Gistel
Post by betonboerke »
wij komen ook eens kijken , is niet moeilijk der is maar een VTTop zaterdag !!!
- leffingenoartje
- Kerstman
Post by leffingenoartje »
tegen dat jij begint met je bonte bende zullen we reeds aan het aperitieven zijnfrawiwi wrote:Als ik zaterdag vroeg genoeg klaar ben met werken, rij ik mee met de bonte bende, we verzamelen om 13.00u voor de volle 60km op vertrouwd parcours.
Gistel de choufkes zullen terug paraat zijn zaterdag en zondag met enkelen naar Gits voor de eerste Grysperre toertocht...
@ leffingenoartjeleffingenoartje wrote:tegen dat jij begint met je bonte bende zullen we reeds aan het aperitieven zijnfrawiwi wrote:Als ik zaterdag vroeg genoeg klaar ben met werken, rij ik mee met de bonte bende, we verzamelen om 13.00u voor de volle 60km op vertrouwd parcours.![]()
Gistel de choufkes zullen terug paraat zijn zaterdag en zondag met enkelen naar Gits voor de eerste Grysperre toertocht...
hoe laat vertrekken de choufkes, ik zou wel willen meerijden.
grtz B@rt
Weet iemand hoe zwaar die tocht is en hoeveel "hoogtemeters" er zijn voor de 60km? Rij meestal in VL-B of omringende gebieden waar het nogal zwaar kan bijliggen bij nat weer of toch op z'n minst "op en af" gaat. Sorry maar ken de streek niet zo goed en het is toch niet dicht bij de deur als ik zou afkomen.
Bedankt.
Bedankt.
Vergeet het maar!KrisM wrote:Weet iemand hoe zwaar die tocht is en hoeveel "hoogtemeters" er zijn voor de 60km? Rij meestal in VL-B of omringende gebieden waar het nogal zwaar kan bijliggen bij nat weer of toch op z'n minst "op en af" gaat. Sorry maar ken de streek niet zo goed en het is toch niet dicht bij de deur als ik zou afkomen.![]()
Bedankt.