7 & 8/3 Beauraing

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
inge c
Mountainbiker

Post by inge c »

Was een mooi parcour , vond alleen veel min punten .
Mijn man is niet gestart wegens bijna niet bereidbaar.
Op zaterdag lag het parcour er heeeeeel goed bij , was overal bereidbaar . Toen wij zondag opstonden amaai regen regen en nogeens regen . Na nog een verkenningsronden heeft hij beslist om niet terijden.
Dus zijn eerste wedstrijd zal in dinant zijn .
tarzan2
Mountainbiker

Post by tarzan2 »

Inderdaad knap parcours maar ze mochten wel wat meer rekening houden met eventuele slechte weersomstandigheden. Maar, ik heb mij geamuseerd. :bounce:
2e gefinisht in de fun-klasse nadat ik gans de koers op kop had gereden. Ik had in de laatste ronde niet door dat dit de laatste was en de 2e is mij nog voorbij gespurt. :oops:
Winnen zal voor volgende keer zijn :wink:
tarzan2
Mountainbiker

Post by tarzan2 »

inge c wrote:Was een mooi parcour , vond alleen veel min punten .
Mijn man is niet gestart wegens bijna niet bereidbaar.
Op zaterdag lag het parcour er heeeeeel goed bij , was overal bereidbaar . Toen wij zondag opstonden amaai regen regen en nogeens regen . Na nog een verkenningsronden heeft hij beslist om niet terijden.
Dus zijn eerste wedstrijd zal in dinant zijn .
Hou in Dinant ook maar rekening met een aantal "kinky" passages en heel wat loopwerk hoor!
inge c
Mountainbiker

Post by inge c »

Ja dat is zo maar daar zijn toch rode kruis poste heb er in beauraing geen enkele gezien .
En wij hebben heel het parcour tevoet gedaan .
FujiMan
Mountainbiker

Post by FujiMan »

s-works rider 336 schreef :
De afdalingen waren op de limiet, zoals steeds bij TJV. lange klim waar IEDEREEN te voet bovenging was er over vind ik
Ja , waarom dit moet vraag ik mij allang af. Met zulke onverantwoorde stukken in het parcour doe je niet aan klantenbinding [-X . En dan maar klagen over te weinig deelnemers. Na één of twee organisaties haken de meeste organisatoren dan ook af. Dat de TJV meer en meer van zijn pluimen verliest is dan ook niet verwonderlijk ( nog amper 5 wedstrijden hebben ze , met daarbij nog eentje bijgeteld van de VOR- CUP - La Calamine ). Het is ooit anders geweest.

Men zou het meer aantrekkelijk moeten maken voor iedereen en niet voor een paar enkelingen die hier op kicken . Trouwens dat geldt eigenlijk ook voor veel andere organisaties , waar men het ook zo nauw niet neemt met de lastigheidsgraad. Op het hoogste niveau tot daar aan toe , maar voor de anderen categorieen zou het soms toch wat minder lastig en gevaarlijk mogen zijn. Hierdoor zou je ook meer renners aan de start kunnen krijgen denkt ik.

Ook de Dinantse modder laat ik vallen . Het zal daar weer leuk worden met de regen van vandaag er nog eens bovenop :roll: .
En of het niet op kan , ook voor zondag spreekt men van regen.
lorre88
Mountainbiker

Post by lorre88 »

mountainbike is niet voor watjes gemaakt. Als je start in tjv wedstrijd weet je zoiezo dat je een technische parcours mag verwachten. Als je niet het je niet zint blijft dan in Vlaanderen koersen; bijna plat, geen of weinig techniek en snelheid. Koopt gewoon een cyclocross fiets e dan!

Als je niet tegen kan blijf er dan gewoon weg!

X
lorre88
Mountainbiker

Post by lorre88 »

mountainbike is niet voor watjes gemaakt. Als je start in tjv wedstrijd weet je zoiezo dat je een technische parcours mag verwachten. Als je niet het je niet zint blijft dan in Vlaanderen koersen; bijna plat, geen of weinig techniek en snelheid. Koopt gewoon een cyclocross fiets e dan!

Als je niet tegen kan blijf er dan gewoon weg!
FujiMan
Mountainbiker

Post by FujiMan »

lorre88; deze omschrijving van deze auteur zegt alles :roll: . M.a.w een snotneus die zich hier wat interessant wil maken met zijn antwoord. Terug antwoorden doe ik dan ook niet.

En Cyclocross :lol: deed ik allang ( en doe ik nog ) toen van jou nog helemaal geen sprake was.
lorre88
Mountainbiker

Post by lorre88 »

snotneus... pas maar op je woorden of die snotneus steek je voorbij zelf met cylcocrossfiets.

Je zou dat beter blijven doen als het jou toch allemaal niet zint!
FujiMan
Mountainbiker

Post by FujiMan »

Oei oei, we krijgen bang. Het zint mij wel hoor, ik schrijf mijn mening maar neer , meer niet. Dat mag hier toch neem ik aan. En er zijn wedstrijden genoeg buiten de TJV . Ja, zelfs in de ardennen hoor en veel minder gevaarlijk.
Post Reply