14/03/2009 Gistel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
betonboerke
Mountainbiker

Gistel

Post by betonboerke »

wij komen ook eens kijken , is niet moeilijk der is maar een VTTop zaterdag !!!
frawiwi
Mountainbiker
Location: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer

Post by frawiwi »

Als ik zaterdag vroeg genoeg klaar ben met werken, rij ik mee met de bonte bende, we verzamelen om 13.00u voor de volle 60km op vertrouwd parcours.
leffingenoartje
Kerstman

Post by leffingenoartje »

frawiwi wrote:Als ik zaterdag vroeg genoeg klaar ben met werken, rij ik mee met de bonte bende, we verzamelen om 13.00u voor de volle 60km op vertrouwd parcours.
tegen dat jij begint met je bonte bende zullen we reeds aan het aperitieven zijn :P

Gistel de choufkes zullen terug paraat zijn zaterdag en zondag met enkelen naar Gits voor de eerste Grysperre toertocht... :wink:
B@rt
Mountainbiker

Post by B@rt »

leffingenoartje wrote:
frawiwi wrote:Als ik zaterdag vroeg genoeg klaar ben met werken, rij ik mee met de bonte bende, we verzamelen om 13.00u voor de volle 60km op vertrouwd parcours.
tegen dat jij begint met je bonte bende zullen we reeds aan het aperitieven zijn :P

Gistel de choufkes zullen terug paraat zijn zaterdag en zondag met enkelen naar Gits voor de eerste Grysperre toertocht... :wink:
@ leffingenoartje
hoe laat vertrekken de choufkes, ik zou wel willen meerijden.

grtz B@rt
KrisM
Mountainbiker

Post by KrisM »

Weet iemand hoe zwaar die tocht is en hoeveel "hoogtemeters" er zijn voor de 60km? Rij meestal in VL-B of omringende gebieden waar het nogal zwaar kan bijliggen bij nat weer of toch op z'n minst "op en af" gaat. Sorry maar ken de streek niet zo goed en het is toch niet dicht bij de deur als ik zou afkomen. :-({|=

Bedankt. 8)
KrisM
Mountainbiker

Post by KrisM »

KrisM wrote:Weet iemand hoe zwaar die tocht is en hoeveel "hoogtemeters" er zijn voor de 60km? Rij meestal in VL-B of omringende gebieden waar het nogal zwaar kan bijliggen bij nat weer of toch op z'n minst "op en af" gaat. Sorry maar ken de streek niet zo goed en het is toch niet dicht bij de deur als ik zou afkomen. :-({|=

Bedankt. 8)
Vergeet het maar! :-k Zie nu juist waar de tocht zal verreden worden. [-X
Dunnekeun
Mountainbiker

Post by Dunnekeun »

hoogtemeters zijn er idd niet zoveel in Gistel #-o maar 38 offroad zone's maken veel goed. 60% = onverhard. =D>

Met de Garmin kwamen we toch aan een 130-tal hoogtemeters. En het parcours kent +- 250 bochten. :roll:
leopard
Mountainbiker

Post by leopard »

ik denk dat ik daar zal zijn,rond 13u30 voor de 50.
Gaat moesti en acidboy en de wezze niet mee?
Laat iets weten :wink:
frawiwi
Mountainbiker
Location: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer

Post by frawiwi »

#-o #-o #-o ik moet werken zaterdag tot 14.00u
dan nog van t werk afkomen, t zal nie voor deze editie zijn, jammer jammer jammer, ma da s t leven he , en werken hoort daar voor mij bij, ook in t weekend. #-o #-o .
Maar misschien kom ik wel de sterke verhalen beluisteren op de apres :bounce: :bounce: .
den willy
Mountainbiker

Post by den willy »

Hopelijk valt t'weer wa mee [-o< [ zal rond 8u30 proberen te starten voor de
volle 60 km [-o<
Post Reply