Geniet van jullie weekend hé mannen !
Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
Yep .. de Jakke gaat morgen naar Koksijde gaan rijden ! Om 8u vertrek ik met Glen. Moest er nog iemand zin hebben mee te gaan; laat maar weten !

- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
Yow Jakke amuseer u in koksijde ,ga het bij een baan tochtje moeten houden . Te weinig tijd van weekend.
Volgend weekend Heestert normaal

Volgend weekend Heestert normaal
- TimDC
- Mountainbiker
Vandaag samen met de Gunther naar Wemmel geweest voor waarschijnlijk de kortste tocht van dit jaar.
Wat een klote weer. Waren vol goede moed vertrokken voor de 58km maar na 35 waren we gewoon nat tot op ons bloot lijf, allé ik toch Kw niet bij
. De Gunther die was aan het plonsen in zijn schoenen en kreeg kou voeten. We hebben dan maar beslist om de kortste toer te volgen.
Zo waren we na 40km en om 10u30 al terug aan de aankomst. Volgende keer beter zekers en hopelijk niet meer zo'n kloteweer.
Wat een klote weer. Waren vol goede moed vertrokken voor de 58km maar na 35 waren we gewoon nat tot op ons bloot lijf, allé ik toch Kw niet bij
Zo waren we na 40km en om 10u30 al terug aan de aankomst. Volgende keer beter zekers en hopelijk niet meer zo'n kloteweer.
allee jongens???? wij hebben in wemmel , heel den tour gedaan , wij zijn iets voor 9u vertrokken veeeeel volk, en dan hebben wij de 46 gedaan tja het waren er 52km????? jaja dat hebben wij gedaan , en nat waren we toch al na een 20min dus
voortdoen he, ik heb de laatste 7km moeten lossen op steff en stijn
maar aan mij zijn er ook niet veel voorbij gegaan een stuk of 5, dus ik denk niet dat er veel de 52 of de 62 gedaan hebben, aja wij hebben er wel 2.45u over gedaan dus eigenlijk valt dat nog mee 
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
@Blade : Goed gebold zou ik zeggen !!
@Tim : Kw'ke vergeten
wat jammer
Ik ben met Glen afgelopen zaterdag naar Koksijde getrokken, 't was fantastisch leuk. In de duinen, Polders, bosjes en op 't strand gereden ... 58km puur fun !
Staat volgend jaar
reeds in m'n agenda aangeduid
heeft er niemand een teletijdmachiene om me terug naar zaterdag 8u 'ss morgens te brengen
Zondag staat er voor mij ook Belsele op't programma, was vorig jaar eveneens leuk tochtje.
Alléé ... da't maar rap weer weekend is
@Tim : Kw'ke vergeten
Ik ben met Glen afgelopen zaterdag naar Koksijde getrokken, 't was fantastisch leuk. In de duinen, Polders, bosjes en op 't strand gereden ... 58km puur fun !
Zondag staat er voor mij ook Belsele op't programma, was vorig jaar eveneens leuk tochtje.
Alléé ... da't maar rap weer weekend is
Na een winter tacx'en heb ik vorige week besloten dat het weer tijd wordt om buiten te gaan rijden. Daarom maar direct de daad bij het woord gevoegd en mij een nuuf speeltje gekocht:

Merida TFS 500
op de foto staat hij met schijfremmen maar de mijne is met magura-remmen
dat wil dus zeggen dat jullie mij weer meer en meer gaan tegenkomen in de velden en daarbuiten, alhoewel ik nu nog bezig ben om de fysiek weer wat af te stemmen op de slijk en de offroad baantjes. De rollen zijn goed voor souplesse te kweken maar uw evenwichtsgevoel gaat wat achteruit heb ik al willen merken
vantweekend nog wat in Buggenhout bos gaan rijden en mij misschien al eens wagen aan wat spectaculairdere dingen, kwestie van rustig op te bouwen naar de lente
we zijn goe bezig

Merida TFS 500
op de foto staat hij met schijfremmen maar de mijne is met magura-remmen
dat wil dus zeggen dat jullie mij weer meer en meer gaan tegenkomen in de velden en daarbuiten, alhoewel ik nu nog bezig ben om de fysiek weer wat af te stemmen op de slijk en de offroad baantjes. De rollen zijn goed voor souplesse te kweken maar uw evenwichtsgevoel gaat wat achteruit heb ik al willen merken
vantweekend nog wat in Buggenhout bos gaan rijden en mij misschien al eens wagen aan wat spectaculairdere dingen, kwestie van rustig op te bouwen naar de lente
we zijn goe bezig
Mooi fietske trouwens , nu moet je wel buitenkomen he
Zeg mannen den deze gaat miss ook mee naar Belsele zit redelijk wa bos in zo te lezen
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
Ja jongens zaterdag een serieus toerke gereden met 6 baanjanetten...hihi kon het mij niet laten.
Die mannen met de koersfiets en deze met de dikke bandjes zenne
105km gem 27,1
Moet zeggen heb de mannen op het laatste laten rijden, te weinig gegeten en gedronken en klopke van de hamer gehad zenne.
Serieus kapot thuis gekomen, maar s'avonds en zondags niets van last meer
vind da vreemd.
Trouwens was constant dijk van in Iddergem tot Temse en weer, redelijk saai maar in groep redelijk te doen alleen nooit zenne;
Kan zijn da ik dit weekend rij maar weet het nog niet zekers, is ook iets te doen op Franchochamps daarmee.
Maar als ik ga biken zal het HEESTERT worden de 70 met 1000hm
Tot in den draai hé
Die mannen met de koersfiets en deze met de dikke bandjes zenne
105km gem 27,1
Moet zeggen heb de mannen op het laatste laten rijden, te weinig gegeten en gedronken en klopke van de hamer gehad zenne.
Serieus kapot thuis gekomen, maar s'avonds en zondags niets van last meer
Trouwens was constant dijk van in Iddergem tot Temse en weer, redelijk saai maar in groep redelijk te doen alleen nooit zenne;
Kan zijn da ik dit weekend rij maar weet het nog niet zekers, is ook iets te doen op Franchochamps daarmee.
Maar als ik ga biken zal het HEESTERT worden de 70 met 1000hm
Tot in den draai hé
- TimDC
- Mountainbiker
Komend weekend geven ze zo'n 15°C en droog, allé dat hebben ze toch deze morgen op de radio beloofd. Ik zal mijn KW dus niet nodig hebben hoop ik. Ik heb vorig jaar ook in Belsele gereden zie commentaar forum vorig jaar. Was daar een zeer mooie tocht. Dus dit jaar ga ik zeker terug. De eerste paar km was vrij veel op den asfalt om daarna zeer veel bos en singletracks te hebben richting Waasmunster. In Waasmunster een aantal wegjes leren kennen waar ik nog nooit wa geweest. Dus deze tocht was vorig jaar zeer ok.Gun*666 wrote:![]()
alle Daaf blij te horen dat je de stier bij de horens neemt
![]()
Mooi fietske trouwens , nu moet je wel buitenkomen heen hopelijk heb je er veel plezier aan
![]()
en als je er klaar voor bent laat dan maar iets weten
![]()
Zeg mannen den deze gaat miss ook mee naar Belsele zit redelijk wa bos in zo te lezenhopelijk in wa beter weer
allezins kw'kes ni vergeten