08/03/2009 Spa

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Xaus
Mountainbiker

Post by Xaus »

Wij waren er ook bij en alle mijn illusies op 't vlak van conditie werden meteen ook weer gekelderd #-o :oops: :-?

Prachtig tochtje, zeer goede organisatie. Eén punt van kritiek, vond de bevoorrading te...UITGEBREID!! Wist niet wat kiezen :-D
Nee, serieus impressionant !!

EN ook hier, waar kunnen we de foto's bekijken?
Berthold
Mountainbiker

Post by Berthold »

Vino wrote:We hebben ons goed geamuseerd :-)
Spa is elk jaar de moeite. Wie weet waar je de foto's kan bekijken die ze een kilometer nhttp://www.jmfexpress.be/#homea de start gemaakt hebben?
Hier : http://www.jmfexpress.be/#home
Berthold
Mountainbiker

Post by Berthold »

phille wrote:niet vergeten dat Spa als de ardennen opener word beschouwd !!! Iets waar vele VLAAMSE bikers naar uitkijken, zoals eerder gezegd hierboven, na het toertjes draaien onder de kerktoren (wat ook plezant kan zijn)
Ik wil geen communautaire rel starten of heb geen slechte intenties, maar hoeveel vlamingen hebben jullie mogen verwelkomen ?
Sorry maar daar heb ik geen idee van.
Berthold
Mountainbiker

Post by Berthold »

Fons Moors wrote:
phille wrote:niet vergeten dat Spa als de ardennen opener word beschouwd !!! Iets waar vele VLAAMSE bikers naar uitkijken, zoals eerder gezegd hierboven, na het toertjes draaien onder de kerktoren (wat ook plezant kan zijn)
Ik wil geen communautaire rel starten of heb geen slechte intenties, maar hoeveel vlamingen hebben jullie mogen verwelkomen ?
En vergeet niet te vragen hoeveel vrouwen er bij waren...
Te weinig, Fons, spijtig genoeg veel te weinig... maar ook goed
omdat met de modder konnen we geen verschil meer maken...
wel echt gevaarlijk ! #-o

Ps : ben benieuwd voor je film, de foto's zien heel mooi uit, alvast bedankt ! :wink:
phille
Mountainbiker

Post by phille »

Image

deze klim zit er elk jaar in neen ? Was daar vroeger geen alternatief voor beneden ? Iets als makkelijk/moeilijk ?

Image
is dit de zig-zag naar beneden, zo bijna aant einde ? Ik doe hem liever zo dan dat je hem int begin moet beklimmen ... :-)
Monke
Mountainbiker

Post by Monke »

julie wrote:
Fons Moors wrote:
En vergeet niet te vragen hoeveel vrouwen er bij waren...
weinig denk ik.
ik had zelfs niet de moed om naar Spa te trekken :lol:
Pas op: hier vind je meestal meer vrouwen dan in Vlaanderen! :wink:
Ik kon er jammer genoeg ook niet bij zijn wegens vrijgezellenweekend.
Remmenlos
Mountainbiker

Post by Remmenlos »

Vond ook dat er bijzonder veel vlamingen waren =P~
Fons Moors
Mountainbiker
Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine

Post by Fons Moors »

Remmenlos wrote:
Vond ook dat er bijzonder veel vlamingen waren =P~
Ja dat viel me ook wel op.
Niet nodig ondertitteling in mijn filmkes te zetten...
tsielio
Mountainbiker

Post by tsielio »

Prachtige tocht en perfecte organisatie!
De 40km deed telkens kleine lusjes extra met wat techniciteiten of fysieke moeilijkheden, niet gewoon maar wat extra kms bijgesmeten!
Een voorbeeldorganisatie, wanneer het goed is mag het ook gezegd worden!
Het weer hadden ze natuurlijk niet in de hand, maar al de rest was af.
Berthold
Mountainbiker

Post by Berthold »

phille wrote:Image
deze klim zit er elk jaar in neen ? Was daar vroeger geen alternatief voor beneden ? Iets als makkelijk/moeilijk ?
Neen, deze mooie klim zat niet in de drie laatste jaar, maar met 19 edities ...
Tijdens de verkenning, veel babbel tot aan de voet van de klim dan was het vrij stil :wink: ...de portie rechts is berijdbaar maar onder de bladeren links... afblijven.
Image
is dit de zig-zag naar beneden, zo bijna aant einde ? Ik doe hem liever zo dan dat je hem int begin moet beklimmen ... :-
Da's de zig-zag met begin aan de GB met mooie uitzichtpunt boven...ik weet toch wat knies en schouders die van deze afdaling hebben moeten lijden... #-o
Post Reply