Prachtig tochtje, zeer goede organisatie. Eén punt van kritiek, vond de bevoorrading te...UITGEBREID!! Wist niet wat kiezen
Nee, serieus impressionant !!
EN ook hier, waar kunnen we de foto's bekijken?
Hier : http://www.jmfexpress.be/#homeVino wrote:We hebben ons goed geamuseerd![]()
Spa is elk jaar de moeite. Wie weet waar je de foto's kan bekijken die ze een kilometer nhttp://www.jmfexpress.be/#homea de start gemaakt hebben?
Sorry maar daar heb ik geen idee van.phille wrote:niet vergeten dat Spa als de ardennen opener word beschouwd !!! Iets waar vele VLAAMSE bikers naar uitkijken, zoals eerder gezegd hierboven, na het toertjes draaien onder de kerktoren (wat ook plezant kan zijn)
Ik wil geen communautaire rel starten of heb geen slechte intenties, maar hoeveel vlamingen hebben jullie mogen verwelkomen ?
Te weinig, Fons, spijtig genoeg veel te weinig... maar ook goedFons Moors wrote:En vergeet niet te vragen hoeveel vrouwen er bij waren...phille wrote:niet vergeten dat Spa als de ardennen opener word beschouwd !!! Iets waar vele VLAAMSE bikers naar uitkijken, zoals eerder gezegd hierboven, na het toertjes draaien onder de kerktoren (wat ook plezant kan zijn)
Ik wil geen communautaire rel starten of heb geen slechte intenties, maar hoeveel vlamingen hebben jullie mogen verwelkomen ?
Pas op: hier vind je meestal meer vrouwen dan in Vlaanderen!julie wrote:weinig denk ik.Fons Moors wrote:En vergeet niet te vragen hoeveel vrouwen er bij waren...phille wrote:niet vergeten dat Spa als de ardennen opener word beschouwd !!! Iets waar vele VLAAMSE bikers naar uitkijken, zoals eerder gezegd hierboven, na het toertjes draaien onder de kerktoren (wat ook plezant kan zijn)
ik had zelfs niet de moed om naar Spa te trekken
Vond ook dat er bijzonder veel vlamingen warenphille wrote:niet vergeten dat Spa als de ardennen opener word beschouwd !!! Iets waar vele VLAAMSE bikers naar uitkijken, zoals eerder gezegd hierboven, na het toertjes draaien onder de kerktoren (wat ook plezant kan zijn)
Post by Fons Moors »
Ja dat viel me ook wel op.Remmenlos wrote:Vond ook dat er bijzonder veel vlamingen warenphille wrote:niet vergeten dat Spa als de ardennen opener word beschouwd !!! Iets waar vele VLAAMSE bikers naar uitkijken, zoals eerder gezegd hierboven, na het toertjes draaien onder de kerktoren (wat ook plezant kan zijn)
Neen, deze mooie klim zat niet in de drie laatste jaar, maar met 19 edities ...phille wrote:
deze klim zit er elk jaar in neen ? Was daar vroeger geen alternatief voor beneden ? Iets als makkelijk/moeilijk ?
Da's de zig-zag met begin aan de GB met mooie uitzichtpunt boven...ik weet toch wat knies en schouders die van deze afdaling hebben moeten lijden...
is dit de zig-zag naar beneden, zo bijna aant einde ? Ik doe hem liever zo dan dat je hem int begin moet beklimmen ... :-