Mtb'ers Noorden van Antwerpen (Omstreken Stabroek)

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
StrammerMax
Mountainbiker
Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514

Zwerm Papegaaien vliegt door 't zwerk naar Westmalle!

Post by StrammerMax »

Ja, dat is minder. Ik ben eigenlijk blij dat ik 's avonds niet gegeten had. Ik had pas rond halfdrie middageten binnen en ik was voor mijn vertrek eigenlijk gewoon VERGETEN te eten! Ik had nog een belegd broodje liggen, maar door al mijn gesemmel moest ik me uiteindelijk nog haasten om op tijd weg te zijn en broodje in de ijskast vergeten mee te nemen! En na thuiskomst de computer nog opgezet en dat is altijd een verkeerd gedacht, want dan begin ik de typen en dan gaat de tijd zo voorbij. Zie, ik ben weeral bezig!

StrammerMax's early newsflash for slow bikers who can't reach the top of the hill:

zaterdag 07/03/2009: er zijn geen TT's in de onmiddellijke buurt. Ik heb eens geïnformeerd bij onze Nederlandse noorderburen of er daar iets te rapen valt in de buurt van Antwerpen, maar nog geen reacties!

zondag 08/03/2009: nidecker sprak van naar Lommel te gaan, maar eveneens warm aanbevolen is de TT van de club van m'n kameraad in Westmalle.

Alvast een beetje reclame maken:

:P Sluitingsrit van de winterkalender te Westmalle
:P Organisatie : K.W.V Malle
:P Vertrek : Sporthal Berckhovenstraat Westmalle
:P Uren : 7u30-10u30
:P Afstanden : 25 - 40 km
:P Mooi bosrijk parcours, voor iedereen toegankelijk, rond de trappistenabdij van Westmalle, met onderweg een rustplaats voorzien van lekkers (banaan, peperkoek, appelsien, wafel, granykoek , isotone drank, ...)
:P Na deze mooie tocht kan u verpozen in de sporthal proevend van onze specialiteit : TRAPPIST VAN WESTMALLE VAN 'T VAT (*) :P :P :drunk: :drunk:

Dus Papegaaien, verlaat uw vogelkooi en kom naar Westmalle! Allen welkom, allen daarheen! (**)

(*) Dus Trotsebelg, zie maar dat uw maagske tegen dan weer op haar plooi is! :-({|=
(**) Nu alleen nog zien dat ik nidecker Lommel uit z'n hoofd kan praten! :lol:
nidecker
Mountainbiker

Post by nidecker »

Ik ga naar Lommel de zondag en rij ineens door naar Hasselt, dus strammer dit weekend moet je niet naar mij zien. Nog veel plezier de zondag dan.
StrammerMax
Mountainbiker
Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514

Zondag naar Westmalle!

Post by StrammerMax »

Ik ga zondag 08/03 biken in Westmalle. Met de auto naar ginder. Ik voorzie van ginder te vertrekken om 8.30 u à 9.00 u. Wie mee tot ginder wil rijden mag me iets laten weten, wie ginder mee wil rijden ook. Morgen ga ik een stuk van de toer mee uitpijlen met m'n kameraad die lid is van die club. Verdere informatie vind je twee posts eerder. Morgenavond zal ik hier laten weten hoe de toestand van het parcours is. Spijtig genoeg wordt voor zondag slecht weer voorspeld. Maar normaal gezien houdt dat me niet thuis! Nidecker, veel plezier in Lommel en in Hasselt! :roll: :lol:

Het bleef deze week maar stil hier! En van de Papegaaien niets gehoord! Alleen Trotsebelg doet de moeite om op mails te reageren! Misschien heeft iedereen een rotweek achter de rug, net zoals ik! Veel werk, veel gezaag rond m'n kop en blij dat 't weekend is!
rubber-12
Mountainbiker

Re: Zondag naar Westmalle!

Post by rubber-12 »

StrammerMax wrote: Misschien heeft iedereen een rotweek achter de rug, net zoals ik! Veel werk, veel gezaag rond m'n kop en blij dat 't weekend is!
Idd, ook zo'n week achter de rug. :evil: . Volgende week maatregelen nemen om te vermijden dat dat nog voorkomt. Mijn baas zal niet blij zijn.

Zondag ook naar Westmalle, vertrek zal weer iets van een 9:30 worden.
En proberen mezelf tegen te houden om niet als een zot de lange route af te racen (er zijn er veel die me voorbijsteken aan mijn huidig racetempo) en dan halfdood aan te komen.

Vandaag is een stuk van de tweede levering van mijn verlichting aangekomen. De 'superzaklamp' (mits houder ook bruikbaar op de fiets) maar geen oplaadbare batterijen of lader.
Ik kan die momenteel dus enkel gebruiken als micro om te playbacken.
StrammerMax
Mountainbiker

Papegaai uitgeregend en bemodderd te Westmalle!

Post by StrammerMax »

Vandaag gaan biken in Westmalle en dat kan je hier lezen. Ik was niet zo in vorm en ben voor de verandering nog eens gevallen, recht de beek in, maar er stond geen water in. Trotsebelg nog gezien en even gesproken. Zat met een groep vrienden in de sporthal na afloop. Trotsebelg, de soep werd gemaakt door m'n kameraad en het was diens vrouwke die ze gebracht heeft en nadien ook de Trappisten voor aan uw tafel! Ja, zo groot is die club niet en dus werd iedereen opgetrommeld om te komen helpen! Rubber-12 heb ik niet gezien. En nidecker ging naar Lommel. Hoe was het daar? Ook nat, zeker? Mooie toer gereden? Van de andere Papegaaien, uitgezonderd deze in het verre Limburg, niets vernomen. En zo is het weekend weer bijna voorbij!
StrammerMax
Mountainbiker

Re: Zondag naar Westmalle!

Post by StrammerMax »

rubber-12 wrote:De 'superzaklamp', maar geen oplaadbare batterijen of lader. Ik kan die momenteel dus enkel gebruiken als micro om te playbacken.
Dat wil ik wel eens zien, de rubber die aan het playbacken is! Een karaoke met meer succes dan Steracteur-sterartiest!
rubber-12
Mountainbiker

Re: Papegaai uitgeregend en bemodderd te Westmalle!

Post by rubber-12 »

StrammerMax wrote: Rubber-12 heb ik niet gezien.
Vanmorgen stond ik in vol ornaat gereed toen het begon te stortregenen.
Het ornaat was snel omgewisseld :-D . Vanmiddag in het zonnetje de Heideroute afgefietst. Het was wel beestig veel wind.
nidecker
Mountainbiker

Post by nidecker »

Verslagje Lommel

In de regen vertrokken, aangezien dat het zandgrond is, weinig modder gezien. Het was heuveltje op heuveltje af, wat wel plezant is enkel het laatste stuk was wat modderig. Ik heb maar de 36 km gedaan , was gewoon niet in mijn sas en in de namiddag serieus ziek geworden, waar ik nu nog de gevolgen van draag. Dus volgend jaar zien ze me daar wel terug maar dan voor de 46 km
remco1985
Mountainbiker

Post by remco1985 »

ik rij meestal ook in deze buurt, kalmthout,brasschaat,wuustwezel,
en vorig weekend westmalle gedaan!
remco1985
Mountainbiker

Post by remco1985 »

ik rij meestal ook in deze buurt, kalmthout,brasschaat,wuustwezel,
en vorig weekend westmalle gedaan!
Post Reply