08/03/09 Kortrijk-Dutsel Holsbeek

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
phille
Mountainbiker

Post by phille »

JefB wrote:Zijn we ergens op paadjes ingereden met handjes? Ik heb er ook gezien, op de zijwegen, maar dahct nooit eentje in gereden te zijn. Correct?
nope 2 maal zijn we zoiets gepasseerd, ben wel benieuwd wat den ugo daarop gaat vertellen
Docteur Dérailleur
Mountainbiker

Post by Docteur Dérailleur »

vlak voor bevoorrading nummer één breekt mijn zadelpen...

Ik zit in een serieuze dip. Ik train harder dan de vorige jaren, maar de laattse tt's waar ik wat meer km's wil halen, gaat er altijd iets mis. Meestal is dat mijn eigen schuld, maar de laatse weken is het echt de Wet van Murphy.

Ik begin echt te denken dat ik de enige ben die zoiets altijd voor heeft. Het is ook het enige wat mij mij tegensteekt aan deze hobby waar ik anders zo van hou. Slijk, hagel, regen, slechte bevoorradingen, verkeerd rijden, zelfs vallen...dat kan ik allemaal nog plaatsen, maar dit maakt me werkelijk depressief..

Hoe depressief? Wel - probeer met mij mee te leven - daarstraks flitste het zelfs door mijn hoofd om gewoon alles te verkopen en een koersfiets aan te schaffen. Geef toe: dan moet het toch al diep zitten hé :lol:

PS. de tt was weer supergoed hé
pertotal
Mountainbiker

Post by pertotal »

ik ken da gevoel dr derailleur
Dannes xc
Mountainbiker

Post by Dannes xc »

Docteur Dérailleur wrote:vlak voor bevoorrading nummer één breekt mijn zadelpen...

Hoe depressief? daarstraks flitste het zelfs door mijn hoofd om gewoon alles te verkopen en een koersfiets aan te schaffen.
En met een koerfiets géén problemen?
Al eens proberen te stoppen met een snelheid van 32km/u met een gebroken stuur?
Overstekende katten/konijnen tegen dergelijk tempo?
4 lekke banden op 19km?

Pech hebben is inderdaad kl..te!!Maar als ge dan denkt aan al die vlekkeloze ritten/tochten.....dan zijn er toch géén problemen,zolang we maar gezond zijn en kunnen/mogen Fietsen-Biken =D>
Ward #3
Mountainbiker

Post by Ward #3 »

Zeer goede toertocht gereden. Vooral stuk tot de eerste bevoorrading was zeer mooi. Ik vond alleen de oversteek aan de 2e bevoorraading gevaarlijk. Daar had een oversteekhulp niet misplaatst geweest.
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

Zeg manne, hoe komt dat dat jullie op al de dingen die wij niet meer mogen wel nog mogen passeren ?

Single tracks die volgens het gemeentesbestuur niet bestaan, in Peerse naar boven in tegenrichting ???

daar ben ik nu eens heel heel curieus naar...
Beny
Mountainbiker

Post by Beny »

Iegienie wrote:Zeg manne, hoe komt dat dat jullie op al de dingen die wij niet meer mogen wel nog mogen passeren ?

Single tracks die volgens het gemeentesbestuur niet bestaan, in Peerse naar boven in tegenrichting ???

daar ben ik nu eens heel heel curieus naar...
troost u, je bent niet alleen...
op het grondgebied waar wij met de marathon van de demervallei komen, zie ik ook zulke taferelen door andere organisaties
Storm
Mountainbiker

Post by Storm »

Het was, ondanks de regen onderweg, een hele mooie tocht!
Vooral voor de eerste bevoorrading was het zwaar met veel korte, felle klimmetjes. Die kom je niet overal in Vlaanderen tegen dus dit was echt wel eens plezant om te kunnen doen.
De rest was ook niet altijd even makkelijk, daar zorgde de modder wel voor : lekker technisch.
In't begin (eerste 5km) ergens mijn spatbord achteraan kwijtgespeeld dus op't einde van de rit die eerste 5km nog maar eens opnieuw gedaan en gelukkig toch terug gevonden.
Al bij al een zware, maar heel toffe zondagvoormiddag!
Palmboy
Mountainbiker

Post by Palmboy »

Ik was mijn Garmin Edge kwijtgeraakt.Waarschijnlijk niet goed vastgemaakt of zo. Toen ik het merkte rechtsomkeer gedaan, 3-4 man reed voorbij. Toen kwam ik twee mannen tegen op ne crossfiets en ik vroeg lukraak of ze geen garmin gevonden hadden: ja, zeiden ze! Man man man... heb ik ff 5 minuten chance gehad!!! Was te verbouwereerd om die mannen te zeggen dat ze nog ene te goed haden van mij. Dus als ze hier op het forum zitten, laat het me maar weten. Toch in ieder geval ne hele dikke merci =D> =D> =D>

Uit de toch heb ik geleerd dat mijn conditie ondermaats is. Moet dringend wat meer trainen...
Bumba
Mountainbiker

Post by Bumba »

=D> mooi.
Zelfs anno 2009 kon deze tocht mij verrassen met nog enkele nooit geziene (gereden) tracks. Zeer mooi ineengestoken en dankzij de modder & regen kwamen de verbindingsstukken als een geschenk uit de hemel :lol:
Post Reply