Nope, het zijn triggers.
Sven heeft heel hard geprobeerd om mij gripshifts aan te praten, maar ik ben er echt niet voor te vinden. Ik heb er ooit één keer mee gereden (dat waren X.9s denk ik) en ik vond die heel stroef schakelen.
Foto's volgen dit weekend wel nog, ik ga de fiets morgen pas ophalen.
Scott Scale '08 (rigid p. 16)
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- s-biker gert
- Mountainbiker
- Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT
Post by s-biker gert »
Nu u banden nog ne keer deftig kuisen en hij mag gezien worden
Nee man da is hier een fameus race-machien aan het worden zelle
, enig idee van het gewicht?
Moete gij nie in wemmel zitten
Nee man da is hier een fameus race-machien aan het worden zelle
Moete gij nie in wemmel zitten
Gewicht voor de X-0-onderdelen was 11,2 kg.
Is nog niet gewogen met de nieuwe onderdelen, maar zal nu rond de 11 zitten zeker?
Er zitten natuurlijk banden van 710gr het stuk + binnenbanden onder, dus daar kan ook nog serieus worden gewonnen.
Binnenkort met de nieuwe wielen overschakelen op tubeless Schwalbe RR + NN.
Is nog niet gewogen met de nieuwe onderdelen, maar zal nu rond de 11 zitten zeker?
Er zitten natuurlijk banden van 710gr het stuk + binnenbanden onder, dus daar kan ook nog serieus worden gewonnen.
Binnenkort met de nieuwe wielen overschakelen op tubeless Schwalbe RR + NN.
Fiets is binnen voor de montage van Formula R1-remmen en een custom wielsetje.
Omdat ik zo lang heb moeten wachten heb ik er gratis ende voor niks een setje van die nieuwe DT Swiss snelspanners bij gekregen:
http://www.chainreactioncycles.com/Mode ... elID=21669
Vanavond foto's...
Omdat ik zo lang heb moeten wachten heb ik er gratis ende voor niks een setje van die nieuwe DT Swiss snelspanners bij gekregen:
http://www.chainreactioncycles.com/Mode ... elID=21669
Vanavond foto's...
- eiri
- Mountainbiker
Een echt mooie bike. Heb je voortgang gevolgd en is een heel mooie fiets met al je upgrades geworden.
Wat ik echt interessant vind is de voorderailleur. Alle Scales hebben volgens mij een E-type. Je bent naar een "normale" derailleur gegaan waardoor de keuze niet tot Shimano is beperkt. Is deze omzetting goed geslaagd? Bij een carbon frame is de buisdikte 38.2 mm, dus wel uitzonderlijk dik. Zou dat ook kunnen met een SRAM voorderailleur?
Wat ik echt interessant vind is de voorderailleur. Alle Scales hebben volgens mij een E-type. Je bent naar een "normale" derailleur gegaan waardoor de keuze niet tot Shimano is beperkt. Is deze omzetting goed geslaagd? Bij een carbon frame is de buisdikte 38.2 mm, dus wel uitzonderlijk dik. Zou dat ook kunnen met een SRAM voorderailleur?