Post je (sportieve) prestaties van de dag

Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
Post Reply
Sgt.Stedenko
Mountainbiker

Post by Sgt.Stedenko »

45,36 km gereden. Verlof gepakt want die tour was belangrijker :lol:
lol @ a bike
Mountainbiker

Post by lol @ a bike »

Vandaag blauwe route genk gereden, kwam uit op 70km met een gemiddelde van 18.5 km/h.
Nie slecht voor de eerste keer echt mtb'en vind ik. :lol:
Vos in de bossen
Mountainbiker

Post by Vos in de bossen »

Met terug werkende krachten: zondag de ronde van Noord-Limburg gedaan.
Van thuis uit richting Dorne, Bergerven, Neeroeteren, Tongerlo, Bree, Lozen, Bocholt, Hamont, Achel, Neerpelt, Overpelt, Eksel, Peer...78 km op de baan, vaak tegen de strakke westen wind. In Peer is mijn vrouw me komen halen (was zo afgesproken bij haar ouders). ' T was wat fris aan ' t worden....de TT LOMMEL heb ik niet gedaan ('t goot te zeer, en na zo'n een tocht met de bike naar huis rijden (nog eens 40 km) had ik geen goesting.
BASSMAN
Mountainbiker
Location: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17

Post by BASSMAN »

Spookvanhetbos wrote:Met terug werkende krachten: zondag de ronde van Noord-Limburg gedaan.
Van thuis uit richting Dorne, Bergerven, Neeroeteren, Tongerlo, Bree, Lozen, Bocholt, Hamont, Achel, Neerpelt, Overpelt, Eksel, Peer...78 km op de baan, vaak tegen de strakke westen wind. In Peer is mijn vrouw me komen halen (was zo afgesproken bij haar ouders). ' T was wat fris aan ' t worden....de TT LOMMEL heb ik niet gedaan ('t goot te zeer, en na zo'n een tocht met de bike naar huis rijden (nog eens 40 km) had ik geen goesting.
Ventje,dieg blievs nog eens kapot op dienne fits.......vertaald:gij blijft nog eens dood op uw fiets. :lol:
StrammerMax
Mountainbiker
Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514

Post by StrammerMax »

BASSMAN wrote:
Spookvanhetbos wrote:Met terug werkende krachten: zondag de ronde van Noord-Limburg gedaan.
Ventje,dieg blievs nog eens kapot op dienne fits.......vertaald:gij blijft nog eens dood op uw fiets. :lol:
Wie zegt het!
BASSMAN
Mountainbiker
Location: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17

Post by BASSMAN »

Wie zegt het!
Bedoel daarmee,dat hij 78km maakt op zijne leeftijd,heb dat nog nooit gedaan. =D>
Vos in de bossen
Mountainbiker

Post by Vos in de bossen »

Dich bes veuls te joeng...
Enne miene vraaw zeet aaltied:
Dich blief nog dood op uw vélo....
Verellen
Mountainbiker

Post by Verellen »

Korte, intensieve training gehouden voor TT Oud-Heverlee zondag.
15 km in de Beeltjens in Westerlo, de Asberg ne keer of 100 op en af gereden tot mijn tong op de grond lag! :lol: :lol:
Beetje klimtraining opgepikt voor de eerste hoogtemeters vh seizoen hé 8)
Sgt.Stedenko
Mountainbiker

Post by Sgt.Stedenko »

Hoe oud ben je dan spookvanhetbos?

Had vandaag verlof genomen om te gaan biken. 75 km gereden 8). Kben kapot maar voldaan :-D
BASSMAN
Mountainbiker

Post by BASSMAN »

Hij ziet er uit als ene van 80,fiets gelijk ene van 70,maar is nog geen 60 :lol:
Post Reply